🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37695.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصادف شدید خودروی Model X تسلا منجر به مرگ راننده شد

راننده یک خودروی Model X کمپانی تسلا در جریان تصادفی در شهر مانتین ویوی کالیفرنیا جان خود را از دست داد. گفته شده احتمال دارد در جریان این حادثه باتری های این خودروی ٰSUV الکتریکی ...

راننده یک خودروی Model X کمپانی تسلا در جریان تصادفی در شهر مانتین ویوی کالیفرنیا جان خود را از دست داد. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گفته شده احتمال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد در جریان این حادثه باتری های این خودروی ٰSUV الکتریکی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دچار حریق شده باشند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خودروی مورد بحث ابتدا به گاردریل بزرگراه 101 مانتین ویو کوبیده شده و به دنبال آن با دو خودروی دیگر نیز تصادف کرده است. همان طور که در تصاویر مشخص است طی این برخوردها نیمه جلویی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اتوموبیل به طور کامل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - منهدم شده و آتشی بخش جلویی و کابین آن را سوزانده است.

برخی شاهدان اعلام کرده اند که شراره های آتش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از خودروی حادثه دیده تسلا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بالا می رفته که برخی علت آن را آسیب وارده به باتری های این اتوموبیل الکتریکی اعلام کرده اند. در حال حاضر گروهی از محققین کمپانی تسلا سرگرم بررسی تخصصی این حادثه هستند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

هنوز مشخص نیست که خودروی مورد بحث در زمان بروز تصادف در حالت اوتوپایلوت بوده است یا خیر و همچنین هنوز نمی توان به طور قطع باتری های SUV الکتریکی تسلا را مقصر آتش گرفتن آن و مرگ سرنشینش دانست. به خصوص که آتش گرفتن خودروها در زمان تصادف چندان غیر معمول - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیست و در بسیاری از موارد ارتباط چندانی نیز با منبع سوخت آن ندارد.

با این همه بروز این حادثه دوباره بحث ها بر سر ایمنی باتری خودروهای برقی و همچنین اتوموبیل های مجهز به سامانه خودران را داغ کرده است. به خصوص که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدت زیادی از تصادف منجر به مرگ زنی در آریزونا در برخورد با خودروی آزمایشی کمپانی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اوبر نمی گذرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone