🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37694.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا در حال توسعه شارژر بی سیم از راه دور است

اسناد منتشر شده توسط «سازمان جهانی مالکیت فکری» حاکی از این است که سامسونگ از دو سال قبل در حال توسعه دستگاهی برای شارژ بی سیم از راه دور بوده است. امروز شارژ بی سیم چندان ...

اسناد منتشر شده توسط «سازمان جهانی مالکیت فکری» حاکی از این است که سامسونگ از دو سال قبل در حال توسعه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دستگاهی برای شارژ بی سیم از راه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دور بوده است.

امروز شارژ بی سیم چندان نام با مسمایی نیست چرا که اغلب پدهایی که به این منظور ساخته شده اند از طریق سیم به پریز برق متصل شده و گجت ها نیز باید روی قرار پد قرار داده شوند.

با این حال در پتنتی که دو سال قبل توسط سامسونگ به سازمان جهانی مالکیت فکری ارائه شده شاهد دیوایسی هستیم که برای اتصال به پریز به سیم نیاز نداشته و با قرار گرفتن گجت ها در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - محدوده مشخص آنها را از راه دور شارژ می کند.تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقیدر این پتنت نحوه تمرکز انرژی روی گجت های برخوردار از شارژ بی سیم OTA در یک فضای بسته توضیح داده شده که به هیچ پد یا داکی نیاز ندارد و به لطف انعکاس دهنده ها حتی زمانی که موبایل در جیبتان قرار دارد شارژ می شود.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که در زمینه فناوری شارژ بی سیم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به معنی واقعی کلمه فعالیت دارد و پیش از این تکنولوژی شارژ بی سیم «WattUp» کمپانی «Energous» موفق - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به دریافت تائیدیه FCC شده است.

فناوری WattUp Mid Field شرکت Energous می تواند انرژی الکتریکی لازم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای شارژ دستگاه ها را از فاصله سه متری فراهم کند.تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقیعلاوه بر این مدل Near Field این تکنولوژی که در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دست توسعه قرار دارد جایگزین کابل های شارژ USB شده و توانایی ارسال امواج الکتریکی تا 10 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - متر را دارد و این در حالی است که مدل Far Field برد بیشتری نیز خواهد داشت.

شارژ بی سیم فناوری بسیاری مفیدی است و با توجه به تعدد کمپانی های فعال در این زمینه، احتمالا طی چند سال آینده شاهد ارائه دستگاه هایی با این قابلیت خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone