🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28032.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ناکامی ال‌جی در ارائه آپدیت نرم‌افزاری به‌موقع گوشی‌ها

نزدیک به یک سال پیش، ال جی مرکز ارتقا نرم‌افزار خود را با هدف دسترسی راحت‌ و سریع‌تر مشتریان به آپدیت‌های نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید راه‌اندازی کرد. حال ۳۷۱ روز از راه‌اندازی این مرکز گذشته ...

نزدیک به یک سال پیش، ال جی مرکز ارتقا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - نرم‌افزار خود را با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - هدف دسترسی راحت‌ و سریع‌تر مشتریان به آپدیت‌های نرم‌افزاری سیستم عامل اندروید راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرد. حال ۳۷۱ روز از راه‌اندازی این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - مرکز گذشته و تقریبا هیچ‌کار مهمی انجام نشده است.

از آن زمان تا امروز، تنها اندروید اورئو برای ال جی G6 عرضه شده که البته این اتفاق هم ۹ ماه دیرتر از انتشار رسمی توسط گوگل رخ داده است. همچنین در حالی که ۲۵۵ روز از عرضه اندروید پای برای سری پیکسل می‌گذرد، ال جی به جز ال جی G7 One هیچکدام از دستگاه‌های خود را به این نسخه از سیستم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - عامل اندروید به روزرسانی نکرده است. از سوی دیگر، ال جی G5 با ۱۳ ماه تاخیر، اندروید اورئو را دریافت کرد؛ ۶ ماه بعد از آن که ال جی G6 به‌روزرسانی شده بود. ال جی V40 که در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - زمان عرضه از اندروید ۸.۱ پشتیبانی می‌کرد هم هنوز نسخه پای را دریافت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - نکرده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان

تمام این مشکلات چالشی بسیار جدی برای ال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - جی محسوب می‌شوند. به طوری که بخش موبایل ال جی به یکی از نقاط ضعف مهم این کمپانی تبدیل شده است. ال جی وضعیت بازار ضعیف گوشی‌های هوشمند را مقصر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - چنین اتفاقاتی می‌داند زیرا وضعیت مالی چندان ایده‌آل نیست. در هر صورت، هیچ توجیحی برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - عملکرد بد مرکز ارتقا نرم‌افزاری این کمپانی وجود ندارد.

البته به نظر می‌رسد ال جی قصد حضور فعالانه‌تری را در بازار گوشی‌های تاشو دارد. در همین راستا، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - این کمپانی طی یک پروژه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد. پیش از این هم این کمپانی علائم تجاری جدیدی را ثبت کرده بود که خبر از عرضه چند گوشی تاشو می‌دادند. جدا از این موارد، احتمالا ال جی در حال کار روی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بندر انزلی استان گیلان - یک گوشی بسط یافتنی هم هست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone