🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17408.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بایت دنس و تلاش برای ارزش‌گذاری ۶۰ میلیارد دلاری تیک تاک

کمپانی چینی «بایت دنس» به عنوان مالک تیک تاک به دنبال ارزش‌گذاری ۶۰ میلیارد دلاری این پلتفرم اشتراک ویدیو در پی قرارداد با اوراکل و والمارت است. اخیرا تیک تاک با اوراکل و والمارت به ...

کمپانی چینی «بایت دنس» به عنوان مالک تیک تاک به دنبال ارزش‌گذاری ۶۰ میلیارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - دلاری این پلتفرم اشتراک ویدیو در پی قرارداد با اوراکل و والمارت است.

اخیرا تیک تاک با اوراکل و والمارت به توافق رسیده که شرکت جدیدی در ایالات متحده آمریکا با نام «Global TikTok» راه‌اندازی کنند و رئیس جمهور این کشور، دونالد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - ترامپ نیز - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - آن را تایید کرده است. در طی این قرارداد، اوراکل و والمارت به ترتیب ۱۲.۵ و ۷.۵ درصد سهم در کمپانی جدید خواهند داشت.

در صورتی که اوراکل و والمارت با قیمت پیشنهادی بایت دنس موافقت کنند، برای تصاحب این میزان سهم باید در مجموع ۱۲ میلیارد دلار پول پرداخت کنند. طبق اعلام منبع گزارش جدید، هنوز ارزش‌گذاری شرکت جدید نهایی نشده و کمپانی‌ها در حال کار روی ساختار سهام و اقدامات امنیتی هستند.

هنوز احتمال تغییر شرایط قرارداد و همچنین ارزش‌گذاری شرکت TikTok Global وجود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - دارد و پکن نیز باید چنین قراردادی را تایید کند، با این حال رگولاتورها در این کشور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - به دنبال معامله‌ای هستند که طبق آن، بایت دنس - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - همچنان قادر به کنترل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - الگوریتم‌ها و سایر فناوری‌های اختصاصی باشد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس

چندین ماه پیش دولت ترامپ به علت مسائل امنیتی، تیک تاک را به ممنوعیت در ایالات متحده آمریکا تهدید و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - آن را مجبور کرد فعالیت‌های خود را در ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - بفروشد. در حالی که مایکروسافت در ابتدا به دنبال خرید این کمپانی بود، در نهایت بایت دنس پیشنهاد اوراکل را قبول کرد تا همچنان سهم بزرگی در شرکت جدید داشته باشد.

ارزش‌گذاری تیک تاک به علت وجود تنش‌ها میان دولت پکن و واشنگتن به صورت دقیق صورت نگرفته است، با این حال تخمین زده می‌شود که ارزش این سرویس تنها در بازار ایالات متحده آمریکا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - در میان ۲۰ تا ۵۰ میلیارد دلار باشد.

بایت دنس به عنوان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - کمپانی مادر تیک تاک که مقر آن در پکن قرار دارد، با ارزش ۱۴۰ میلیارد دلار تبدیل به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - ارزشمندترین استارتاپ خصوصی در جهان شده است. انتظار می‌رود سهم این کمپانی چینی در TikTok Global - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - به ۸۰ درصد برسد که شامل فعالیت‌های آن در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان غیر از چین می‌شود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس

گفته می‌شود طبق این قرارداد اوراکل دسترسی کامل به سورس کدها و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - آپدیت‌های تیک تاک خواهد داشت تا از عدم وجود در پشتی برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - استفاده از سوی بایت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - دنس برای جمع آوری اطلاعات و جاسوسی از اطلاعات ۱۰۰ میلیون کاربر آمریکایی از پلتفرم اشتراک ویدیو مطمئن شود.

طبق طرح پیشنهادی کنونی، ۵ نفر در هیئت مدیره TikTok Global حضور خواهند داشت که مدیر اجرایی والمارت، «داگ مک‌میلان» ریاست آن را برعهده می‌گیرد. طبق گفته ترامپ، مقر این شرکت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - جدید در تگزاس خواهد بود و حداقل ۲۵ هزار نفر را استخدام خواهد کرد. علاوه بر این موارد، رئیس جمهور آمریکا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر لارستان استان فارس - به دنبال دریافت ۵ میلیارد دلار بودجه از شرکت‌های حاضر در این قرارداد برای آموزش کودکان آمریکایی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone