🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35912.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کارشناسان امنیتی از یک دهه حملات سایبری مخفیانه توسط دولت چین خبر می دهند

بر اساس تحقیقات کارشناسان موسسه امنیتی ProtectWise، چندین رشته از حملات سایبری که پیش از این ارتباط بین آنها مشخص نشده بود، در واقع جزئی از یک برنامه در دولت چین بوده اند. این برنامه ...

بر اساس تحقیقات کارشناسان موسسه امنیتی ProtectWise، چندین رشته از حملات سایبری که پیش از این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ارتباط بین آنها مشخص نشده بود، در واقع جزئی از یک برنامه در دولت چین بوده اند.

این برنامه با نام «چتر Winnti» از سال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ۲۰۰۹ در جریان بوده و کسب و کارهای فناوری از جمله شرکت های گیمینگ Nexon و Trion را با اهداف سیاسی مورد حمله قرار داده است.

اغلب این حملات با روش ها و اهداف مشابه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیاده سازی شده که شامل طراحی سایت های فیشینگ برای ورود به شبکه و سرقت اطلاعات با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بدافزارهای عمومی و ویژه بوده است. مهاجمان برای جلوگیری از شناسایی اغلب از ابزارهای خود قربانی از قبیل نرم افزارهای مدیریتی و غیره استفاده کرده و به دنبال سرقت تاییدیه های ورود و تغییر نرم افزارها بوده اند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیبا این حال در طول این حملات خطاهایی نیز مرتکب شده اند که در نهایت منجر به شناسایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منشا چینی آنها شده است. مهاجمان برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مخفی کردن هویت خود از سرویس های دستور و فرمان بهره برده اند، با این حال سهوا به برخی از دستگاه ها با آدرس IP شبکه «یونیکورن» چین در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نزدیکی پکن متصل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده اند.

علی رغم این اشتباه از برنامه چتر Winnti به عنوان حملات سایبری قوی و پیشرفته یاد می شود. این حملات نشان می دهد که برنامه های دولت چین برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بهره گیری از هکرهای متخصص گسترده تر از آن چیزی است که پیش از این تصور می شد.

ظاهرا حفظ جایگاه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برتر در زمینه تکنولوژی برای چین اهمیت بسیاری دارد، چرا که علاوه بر پیاده سازی حملات سایبری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای تضعیف رقبا، توسعه چیپ های پیشرفته را به عنوان بخشی از برنامه Made in China 2025 در دستور کار خود قرار داده که بر اساس آن تا هفت سال دیگر کمپانی های داخلی باید حداقل 40 درصد از نیاز صنایع این کشور به نیمه هادی ها را تامین کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** لباسشویی گگنو WM260164 شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone