تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30158.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به نوآوری های خاورمیانه در هفته طراحی دبی

در ماهی که گذشت دبی میزبان نمایشگاه جهانی فارغ التحصیلان بود و در آن طیف وسیعی از ابداعات و اختراعات به نمایش گذاشته شدند که از دستگاهی با قابلیت شناور سازی لامپ های روشنایی خیابان ...

در ماهی که گذشت دبی میزبان نمایشگاه جهانی فارغ التحصیلان بود و در آن طیف وسیعی از ابداعات و اختراعات به نمایش گذاشته شدند که از دستگاهی با قابلیت شناور سازی لامپ های روشنایی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - خیابان گرفته تا ماشین لباسشویی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویژه راننده های کامیون را شامل می شد.

نمایشگاه مذکور که با عنوان Global Grad Show برگزار می شود به معرفی ۱۵۰ ایده جدید از دانشگاه های برتر دنیا می پردازد. این رویداد که مصادف با هفته طراحی دبی در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ در این شهر حاشیه خلیج فارس برپا شد برخی از جالب ترین نوآور های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - چندین طراح جوان از ۱۰۰ دانشگاه برگزیده دنیا در ۴۵ کشور مختلف را پیش روی بازدیدکنندگان قرار داد.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین ایده ها از منطقه خاورمیانه می پردازیم.

ناجی توسط فرشاد صفری قندهاری، مولود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - سعادت توکلی، حمراه تکه، علی شهمیر برزوکی، محمد امین کمالی مقدم

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان
گروهی از دانشجویان طراحی صنعتی از دانشگاه هنر اصفهان دستگاهی طراحی کردند که لامپهای روشنایی خیابان را به دستگاه هایی شناور در زمان وقوع سیل تبدیل می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند.

این دستگاه که به راحتی به زیرساخت های کنونی متصل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - شود ناجی نام دارد و در بخش پایه لامپ های روشنایی نصب می گردد. در روز های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - آفتابی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - و خشک نیز می توان از آن به عنوان صندلی استفاده کرد. این دستگاه که از اتیلن وینل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - استات (ماده با خاصیت شناوری بالا) ساخته شده در زمان وقوع سیل های شدید در سطح آب شناور می شود و می تواند چندین نفر را هم با خود حمل نماید.

رهبر توسط حمزه اوزا
تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان

رهبر یک دستگاه پوشیدنی دنبال کننده است که میتواند بدون در اختیار داشتن شبکه موبایلی کار کند.
طراحی این محصول در کالج سلطنتی هنر انگلستان انجام شده با این حال مشتریان هدف آن زائران مکه مکرمه در طول دوران حج - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - هستند. دستبند مذکور که تا پنج کیلومتر را پوشش می دهد و به کلاود متصل شده به خانواده ها کمک می کند که عزیزان خود را در دوران حج و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - در انبوه جمعیت دنبال نمایند.
پهپاد خبرنگاری توسط شیدا امیری ریگی

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان

پهپاد خبرنگاری نوعی پهپاد ماژولار و پلتفرم فیلمبرداری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - است که به خبرنگاران اجازه می دهد براساس نیازهای موقعیتی خود پهپاد مورد نیازشان را بسازند. طراحی این پلتفرم را شیدا امیری ریگی انجام داده که از دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه تهران است.

برای مشاهده محتوای ضبط شده با این پهپاد نیز کافیست به وبسایت اختصاصی ایجاد شده برای آن لاگین کرد و تصویر مربوط به رویداد مورد نظر را از نماهای دلخواه دید.

تبدیل کننده پایدا فشار برای نمک زدایی آب توسط شهتا المری، رادها الحمدی و اوهود الیماحی

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان

کمبود آب از جمله مسایل مهم در امارات متحده عربی است و تاسیسات وسیع نمک زدایی آب حدود ۸۰ درصد از آب مصرفی در این کشور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - را تامین می کنند. دانشجویان مهندسی دانشگاه خلیفه در ابوظبی دستگاهی پایدارتر برای این منظور ساخته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - اند که می تواند بدون نیاز به سوخت های فسیلی یا برق آب نمک را به آب تازه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - و شیرین تبدیل کند. این دستگاه در واقع از سیستم هیدرولیک استفاده می کند که انرژی باد را به فشار مورد نیاز برای این کار تبدیل می کند.

C Mile توسط مسعود سیستانی و محمد قاسمی

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان

این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماشین لباسشویی دستی برای راننده های کامیونی طراحی شده که روزها در سفر هستند.

دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان برای طراحی این سیستم از دشواری هایی الهام گرفته اند که رانندگان کامیون در کشور پیش روی خود دارند. اغلب این افراد چندین روز پیاپی برای حمل بار در بیرون از خانه خود هستند و لباس هایشان را در رودخانه یا دیگر مخازن آبی می شویند.

C Mile با تغییر کاربری هاب مرکزی چرخ وسط کامیون و استفاده از فضای خالی، آن را به یک مخزن لباسشویی بدل می کند و حرکت کامیون در ادامه باعث حرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - پره های این سیستم می شود و عملکردی شبیه به ماشین لباسشویی توسط آن شبیه سازی می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone