🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17608.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل رسما تاریخ معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را اعلام کرد

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، اپل به صورت رسمی از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در تاریخ ۲۵ شهریور خبر داد. انتظار می‌رود در این مراسم از اپل واچ سری ۶ نیز رونمایی شود. تاریخ برگزاری ...

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، اپل به صورت رسمی از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در تاریخ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۵ شهریور خبر داد. انتظار می‌رود در این مراسم از اپل واچ سری ۶ نیز رونمایی شود.

تاریخ برگزاری این مراسم دیرتر از مراسم‌های قبلی این شرکت در سال‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - گذشته است که علت آن احتمالا مربوط به شیوع ویروس کرونا باشد. اپل در گذشته تایید کرده بود که گوشی‌های هوشمند جدید خود را در ماه جاری میلادی وارد بازار نخواهد کرد.

در حالی که اپل تاریخ معرفی محصولات جدید خود را اعلام کرده، اطلاعاتی درباره آن‌ها در اختیار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - رسانه‌ها قرار نداده است. انتظار می‌رود در این مراسم با ۴ آیفون جدید ملاقات کنیم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - که مدل‌های استاندارد به صفحه نمایش ۵.۴ و ۶.۱ اینچی مجهز می‌شوند و مدل‌های پرو از نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند.

به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - احتمال زیاد مدل‌های پرو دارای دوربین اصلی سه گانه خواهند بود و نسخه‌های استاندارد به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهند شد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود اپل برای نسخه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - پرو گوشی‌های آینده خود نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز درنظر بگیرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان

تمام این گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش OLED‌ بهره می‌برند و برای اولین بار اپل این پنل باکیفیت را تنها در نسخه‌های گران‌قیمت مورد استفاده قرار نمی‌دهد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود این محصولات قادر به پشتیبانی از شبکه 5G باشند. گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - ۱۲ دارای فریم فلزی با طراحی چهارگوش مشابه با آیفون ۴ یا آیپد پرو جدید خواهند بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در مراسم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - اپل تنها با گوشی‌های سری آیفون ۱۲ ملاقات نخواهیم کرد، بلکه این کمپانی از آیپد ایر جدید با مشابه با آیپد پرو و حاشیه‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - بسیار کم نمایشگر نیز رونمایی خواهد کرد. در این مراسم احتمالا دو نسخه اپل واچ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - نیز معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها اپل واچ سری ۶ به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۵ خواهد بود. ساعت هوشمند دوم با قیمت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - پایینتر، به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۳ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

برای آشنایی با جدیدترین محصولات اپل باید تا ساعت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۱:۳۰ روز ۲۵ شهریور صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بانو گشسب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
اصلاح و تعمیر لباسشویی اوشن WFO 1070 LDS برای من به عنوان یک مشتری در منطقه روستای قوره جیل شهر کنگاور، تجربه خوبی بود. شرکت الو با لهجه جنوب ایران شعبه کنگاور، با پشتیبانی عالی به من کمک کرد و بعد از تعمیر، لباسشویی من به شرط رضایت منظور کارکنان شرکت تحویل داده شد. از خدماتشان بسیار راضی بودم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone