🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41758.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

رییس سازمان نظام صنفی: الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می‌کنیم

همانطور که می دانید دیروز اولین دوره جشنوراه بازی های رایانه ای الکام گیمز با بیش از 1200 نفر شرکت کننده پایان یافت.حال رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تلاش برای ایجاد نوآوری در ...

همانطور که می دانید دیروز اولین دوره جشنوراه بازی های رایانه ای الکام گیمز با بیش از 1200 نفر شرکت کننده پایان یافت.حال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تلاش برای ایجاد نوآوری در بخش های مختلف الکامپ صحبت نموده، برگزاری الکام استارز و الکام گیمز را گواه این مطلب دانسته و وعده داد که در آینده الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل خواهد نمود.

«ناصر علی سعادت» متذکر شد که قرار بود امسال همزمان با نمایشگاه الکامپ، الکام‌گیمز را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برگزار کنیم که به دلیل گستردگی الکامپ و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محدویت زمان و فضا این امر امکان‌پذیر نشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
سعادت: «چه بهتر که تمام وقایع صنعت فاوا در هفته ICT اتفاق بیفتد و همزمان با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمایشگاه الکامپ باشد»

وی همچنین با بیان اینکه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در آینده الکامپ باید به هفته ICT کشور تبدیل شود، گفت: «تمام تلاش سازمان این است که در کشور هفته‌ای به نام «هفته ICT» داشته باشیم تا تمام وقایع صنعت فاوا در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این هفته اتفاق بیفتد و چه بهتر که همزمان با نمایشگاه الکامپ باشد. در واقع هدف ما فرهنگ‌سازی در سطح جامعه برای نشان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دادن اهمیت صنعت فاوا است تا هم مردم و هم مسوولان توجه بیشتری به فناوری اطلاعات داشته باشند.»

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خاطر نشان کرد که این سازمان پیش بینی کرده، الکام شاپر را تا پایان سال برگزار کند و در آینده قرار است تمام این رویدادها در هفته ICT کشور گنجانده شود.

حال سوال اساسی این است که با توجه به استقبال بی سابقه مخاطبان از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - الکامپ و الکام گیمز 96، آیا می توان محیط و فضای مناسبی جهت حضور علاقمندان تمام حوزه های ICT در یک محل به مدت یک هفته فراهم آورد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone