🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41755.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اکشن لانچر با بعضی قابلیت های اندروید اوریو به روز رسانی شد

اگر موبایل تان به اندروید اوریو ارتقا پیدا نمی کند، نگران نباشید. چرا که لانچرها می توانند بعضی قابلیت های جذاب آخرین اندروید را برایتان به ارمغان بیاورند. اکشن لانچر بدون شک یکی از محبوب ...

اگر موبایل تان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به اندروید اوریو ارتقا پیدا نمی کند، نگران نباشید. چرا که لانچرها می توانند بعضی قابلیت های جذاب آخرین اندروید را برایتان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به ارمغان بیاورند.

دسترسی به این قابلیت ها در دیوایس های مبتنی بر اندروید لالی پاپ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و نسخه های جدیدتر ممکن شده است. به لطف Notification Dots، هر گاه که تغییری در یک اپلیکیشن اتفاق بیفتد در کنار آیکن آن شاهد ظاهر شدن یک نقطه خواهید بود. حالا برای اطلاع از تغییرات اپلیکیشن یا نوتیفیکیشن های جدید کافیست کمی انگشت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تان را روی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آیکن آن نگه دارید.

آیکن های تطبیق پذیر هم به شما این امکان را می دهند که ظاهر آیکن اپلیکیشن ها را از حالت پیش فرض خارج کرده و به شکل مربعی، دایره ای یا مربعی با گوشه های گرد در بیاورید. در این صورت آیکن تمام اپلیکیشن ها در منوی کشویی به حالت مورد انتخاب شما تغییر خواهد کرد.

با نصب آخرین نسخه این لانچر می توانید سه قابلیت مهم اندروید اوریو را به دیوایس های قدیمی تر بیاورید

به جز مواردی که گفتیم، اکشن لانچر امکانات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دیگری مثل تنظیمات مجزا برای شخصی سازی داک، میان برها، پوشه ها و رنگ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آمیزی رابط کاربری در اختیارتان قرار می دهد. ضمنا اگر به صفحه خانگی دیوایس های پیکسل علاقه مند هستید، با اکشن لانچر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می توانید این صفحه را در دیوایس اندرویدی قدیمی تان شبیه سازی کنید.

اکشن لانچر اگر چه برای دانلود رایگان است، و انجام بعضی شخصی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سازی ها در آن هزینه ای در پی ندارد، اما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دسترسی به قابلیت های اندروید اوریو بدون پرداخت هزینه در آن ممکن نیست. برای آنکه به قابلیت Notification Dots و بقیه امکانات شخصی سازی این لانچر دسترسی داشته باشید، ناچار به خرید نسخه کامل آن با قیمت 4.99 دلار خواهید بود.

بنابراین تصمیم با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شماست؛ یا باید یک موبایل اندرویدی جدید با اندروید اوریو بخرید یا این که با پرداخت هزینه برای اکشن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لانچر، قابلیت های آن را به موبایل فعلی تان بیاورید.

دانلود اکشن لانچر 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone