🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14572.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در گوگل داکس به فونت‌های بیشتری دسترسی داشته باشیم؟

گوگل داکس به عنوان رقیب مایکروسافت ورد شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر محبوبیتش افزایش چشمگیری میان کاربران از جمله کاربران کشورمان داشته است و افزونه‌های کاربردی زیادی دارد. با این وجود شاید بسیاری از ...

گوگل داکس به عنوان رقیب مایکروسافت ورد شناخته می‌شود - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - که در سال‌های اخیر محبوبیتش افزایش چشمگیری میان کاربران از جمله کاربران کشورمان داشته است و افزونه‌های کاربردی زیادی دارد. با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - این وجود شاید بسیاری از افراد نحوه استفاده از فونت‌های فارسی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - در این ابزار را ندانند، در همین راستا نحوه استفاده از فونت فارسی در گوگل داکس و دسترسی به فونت‌های بیشتر را آموزش می‌دهیم.

زمانی که از برنامه‌ای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - مانند مایکروسافت ورد استفاده می‌کنیم، فونت‌های بی‌شماری برای زبان‌های مختلف در اختیارمان قرار دارد. بنابراین زمانی که به سراغ ابزاری مانند گوگل داکس می‌رویم، شاید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - بخواهیم متن مدنظرمان را با فونت متفاوتی نسبت به فونت پیش فرض بنویسیم. اگرچه این سرویس گوگل تنوع کمتری نسبت به آفیس دارد، اما همچنان می‌توانید چندین فونت را روی آن تجربه کنید.

برای اینکار ابتدا باید وارد حساب گوگل خود - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - شوید و به آدرس Docs.google.com بروید. در این صفحه چند قالب در اختیارتان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - قرار می‌گیرد. روی اولین گزینه که صفحه‌ای خالی یا Blank است، کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

با اینکار یک صفحه خالی پیش روی شما قرار می‌گیرد که متن موردنظرتان را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - در آن تایپ می‌کنید. اما پیش از اینکه شروع به چنین کاری کنید، باید به سراغ افزونه‌ای بروید که اجازه امتحان فونت‌های مختلف را به شما بدهد. یکی از این افزونه‌ها، «Extensis Fonts» نام دارد که امکان استفاده راحت‌تر از انواع فونت فارسی در گوگل داکس را فراهم می‌کند و همچنین پیش نمایش آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دو راه برای افزودن این افزونه به گوگل داکس وجود دارد. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - اولین راه، انتخاب گزینه «Add-ons» در بالای صفحه خالی این ابزار گوگل است. با کلیک روی این گزینه، یک منو باز می‌شود که در آن باید گزینه «Get add-ons» را انتخاب کنید. در بالای این صفحه، کادر Search apps قرار گرفته که افزونه موردنظرتان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - را در آن تایپ می‌کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

با تایپ Extensis، این افزونه ظاهر می‌شود. با کلیک روی آن، دو گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد که باید اولی را انتخاب کنید. حالا در صفحه جدید، روی گزینه Install یا نصب کلیک کنید. با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - انتخاب این گزینه، باید چندین مجوز به آن بدهید. برای اینکار پنجره‌ای باز می‌شود و اطلاعاتی درباره - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - دسترسی‌های آن به نمایش گذاشته می‌شود. به سمت پایین اسکرول کنید و روی گزینه Allow کلیک کنید. تنها در چندین ثانیه این افزونه نصب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

راه‌حل دوم، جستجوی Extensis add on در گوگل و کلیک روی لینک گوگل ورک اسپیس (Google Workspace) است. در این صفحه هم می‌توانید افزونه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - Extensis Fonts را برای گوگل داکس نصب کنید.

پس از نصب - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - با هرکدام از روش‌ها، دوباره به صفحه خالی گوگل داکس برگردید و روی گزینه Add-ons کلیک کنید. اینبار گزینه Extensis Fonts را می‌بینید که با قرارگیری نشانگر ماوس روی آن، گزینه Start روبه‌روی آن ظاهر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

پس از کلیک روی Start، چندین لحظه صبر کنید تا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - این افزونه شروع به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - کار کند. حالا در سمت چپ صفحه یک پنجره یا نوار جدید ظاهر می‌شود که میزبان فونت‌های بی‌شماری است. این فونت‌‌ها را می‌توانید به شکل‌های مختلفی مانند ترتیب حروف الفبا مرتب کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

همانطور که می‌بینید، فونت‌های زیادی در این افزونه وجود دارند، با این حال شمار کمی از آن‌ها از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - وجود چنین موضوعی، افزونه Extensis Fonts استفاده راحت‌تر از این چندین فونت فارسی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - برای گوگل داکس را ممکن می‌کند.

در صفحه مربوط به فونت‌های گوگل به آدرس fonts.google.com، می‌توانید فونت‌‌های عربی را ببینید که افزونه Extensis از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. این فونت‌ها به شرح زیر هستند:

  • Cairo
  • Tajawal
  • Amiri
  • Almarai
  • Changa
  • Jomhuria
  • Lemonada
  • El Messiri
  • Markazi Text
  • Lateef
  • Reem Kufi
  • Lalezar
  • Mada
  • Scheherazade
  • Harmattan
  • Mirza
  • Rakkas
  • Katibeh
  • Aref Ruqaa
  • Kufam
  • Vibes

در صفحه مربوط به فونت‌ها در کنار نام آن‌ها، متن نمونه‌ای با آن‌ها هم به چشم می‌خورد که می‌توانید بر اساس آن‌ها، فونت‌ موردنظرتان را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

حالا پس از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - اطلاع از نام - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - فونت‌ها و شکل نوشتاری آن‌ها، تنها کافیست به صفحه خالی گوگل داکس بروید و شروع به تایپ متن کنید. در پایان متن را انتخاب کرده و روی فونت مدنظرتان کلیک کنید تا فونت متن تغییر کند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران

با همین چند قدم ساده، امکان استفاده راحت‌تر از فونت فارسی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رامسر استان مازندران - در گوگل داکس ممکن می‌شود و می‌توانید با فونت‌های مختلف، متن خود را درون این ابزار گوگل بنویسید، ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاساک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب تعمیرچی طرفای شاه منصور رامسر کار انجام میده
پاسخ: بله در شاه منصور شهر رامسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone