🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14570.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپ TouchRetouch؛ حذف‌کننده حرفه‌ای افراد و اشیاء ناخواسته از تصاویر

قرار گرفتن افراد یا اشیاء ناخواسته در کادر می‌تواند گاهی اوقات صحنه‌های جالب و استثنایی خلق کند؛ اما در بیشتر مواقع، چنین پدیده‌ای فقط باعث خراب شدن عکس می‌شود و تمرکز بیننده را از سوژه‌ی ...

قرار گرفتن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - افراد یا اشیاء - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - ناخواسته در کادر می‌تواند گاهی اوقات صحنه‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - جالب و استثنایی خلق کند؛ اما در بیشتر مواقع، چنین پدیده‌ای فقط باعث خراب شدن عکس می‌شود و تمرکز بیننده را از سوژه‌ی اصلی دور می‌کند. حتی عکاسان حرفه‌ای هم ممکن است دچار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - چنین مشکلی شوند. ولی خوشبختانه برای حل این مشکل ابزارهایی پیشرفته‌ در برنامه‌های حرفه‌ای ویرایشگر تصویر مانند فتوشاپ وجود دارند. 

اما آیا می‌شود بدون استفاده از چنین برنامه‌هایی اقدام به حذف سریع موارد ناخواسته در گوشی کرد؟ طبیعتا اینطور نیست. اگر از موبایل استفاده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کنید، شاید اپلیکیشن TouchRetouch به کارتان بیاید که به صورت تخصصی برای حذف المان‌های نامطلوب در تصاویر طراحی شده است.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان

کار سختی است که در محیط‌های شهری و شلوغ عکاسی کنید و رهگذرها، سیم‌های برق، علائم راهنمایی و سطل‌های زباله در قاب نباشند. اما به کمک محصول محبوب استودیوی Adva Soft به راحتی می‌توانید موارد گفته شده را از تصاویر خود حذف کنید. 

در برخورد اول، سادگی محیط TouchRetouch می‌تواند کاربران غیرحرفه‌ای را به خود جذب کند. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - بعد از ورود به اپ می‌توانید اقدام به انتخاب تصویر از گالری خود کنید یا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - آموزش کار با ابزارها را ببینید. ابزارهای اپلیکیشن در چهار دسته‌ی کلی قرار می‌گیرند که ناوبری میان آن‌ها به سادگی امکان‌پذیر است.

ابزار Object Removal برای حذف اشیاء و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - افراد در نظر گرفته شده که بعد از انتخاب سوژه‌ی مورد نظر و حذف آن، فضای خالی به صورت خودکار و هماهنگ با سایر بخش‌های تصویر، پُر می‌شود. قابلیت Line Removal هم برای حذف خطوط ناخواسته و برش‌دهنده‌ی تصویر مانند کابل‌های برق کاربرد دارد. 

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان

ویژگی Quick Repair می‌تواند به حذف و ترمیم لکه‌ها - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - در تصاویر پرتره کمک چشمگیری کند. و در نهایت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - ابزار Clone Stamp امکان تکرار بخشی از تصویر را امکان‌پذیر می‌کند. پس از پایان ویرایش می‌توانید در سه فرمت مختلف با رزولوشن و کیفیت‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - متفاوت خروجی تهیه یا به صورت مستقیم اقدام به اشتراک‌گذاری آن کنید.

اگر از طرفداران پروپاقرص عکاسی با گوشی هستید یا عادت به اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی دارید، اپلیکیشن TouchRetouch می‌تواند ابزاری کاربردی و سریع برای ویرایش و حذف موارد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - نامطلوب باشد.

اگرچه نمی‌توان قابلیت‌های یک برنامه‌ی حرفه‌ای مانند فتوشاپ را از یک اپ چند مگابایتی گوشی انتظار داشت، اما توانایی‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - آن برای بسیاری از کاربران کافی به نظر می‌رسد و می‌تواند تصاویر اینستاگرامتان را جذاب‌تر جلوه دهد. اگرچه برنامه‌ به صورت رایگان عرضه نشده اما می‌توانید نسخه‌ی ماد شده را از سایت‌های داخلی دریافت کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان

TouchRetouch

سازنده: ADVA Soft قیمت: ۱.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۳ / ۱۵ مگابایت زبان:
- تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خوانسار استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوهرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/29
سلام سایت ***** لباسشویی بکو WMY 91243SLB1 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone