🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38252.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی امکان احساس موسیقی را به اکسپریا XZ2 آورده است

پرچمدار جدید سونی اکسپریا XZ2 به قابلیتی مجهز شده که با بهره گیری از سیستم بازخورد لمسی پیشرفته تجربه کاربری را در بازی، موزیک و ویدئو به مراتب بهبود می بخشد. سال هاست که در ...

پرچمدار جدید سونی اکسپریا XZ2 به قابلیتی مجهز شده که با بهره گیری از سیستم بازخورد لمسی پیشرفته تجربه کاربری را در بازی، موزیک و ویدئو به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مراتب بهبود می بخشد.

سال هاست که در موبایل ها فیلم تماشا کرده و به موزیک گوش کرده ایم، حالا اما - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سونی مدعی شده که امکان احساس محتوا را نیز به پرچمدار جدید خود آورده است.

قابلیت Dynamic Vibration System - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به لطف بهینه سازی های نرم افزاری و موتور ویبره بزرگتر میسر شده که در تصویر زیر تفاوت آن با نسل قبلی را مشاهد می کنید. همین سایز بزرگ باعث شده امکان تعبیه آن در اکسپریا XZ2 کامپکت وجود نداشته باشد.تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقینرم افزار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قبلی نیز به گونه ای اصلاح شده که صدای تولیدی را تجزیه و تحلیل کرده و ویبره را هماهنگ با آن فعال می کند. محدوده کاری این نرم افزار به بیس محدود نشده و با رهگیری فرکانس های بالا، زمان مناسب برای فعال سازی ویبره را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تعیین می کند.

مزیت اصلی این سیستم در این است که به فرمت صوتی جدید یا پشتیبانی خاصی از سوی تولیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محتوا نیاز ندارد و علاوه بر بهبود تجربه کاربری، به تقویت اسپیکرهای استریوی اسمارت فون سونی نسبت به نسل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قبل نیز کمک کرده است. تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقیکمپانی ژاپنی علاوه بر ارائه قابلیت Dynamic Vibration System  از ایربادهای وایرلس خود به نام اکسپریا Ear - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Duo نیز رونمایی کرد که به لطف تکنولوژی Spatial Acoustic Conductor (یا رسانای آکوستیک مکانی) صدا را از پشت گوش به داخل آن انتقال داده و ترکیبی از موسیقی و صدای محیط را در اختیار کاربر قرار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می دهند.

حلقه پشتیبانی طراحی شده برای ایربادهای 10 گرمی نیز کانال گوش را به گونه ای احاطه می کند که موسیقی به طرز بدون نقصی با صداهایی که در محیط قرار دارند ترکیب شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone