🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14569.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت به‌زودی پشتیبانی از نسخه ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ را متوقف می‌کند

مایکروسافت دیروز تمامی موانع موجود بر سر راه به‌روزرسانی نسخه ۲۰۰۴ ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ 20H2 را حذف کرد و حالا اعلام کرده که پشتیبانی از نسخه ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ (به‌روزرسانی مربوط به نوامبر ...

مایکروسافت دیروز تمامی موانع موجود بر سر راه به‌روزرسانی نسخه ۲۰۰۴ ویندوز ۱۰ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - و ویندوز ۱۰ 20H2 را حذف کرد و حالا اعلام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - کرده که پشتیبانی از نسخه ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ (به‌روزرسانی مربوط به نوامبر ۲۰۱۹) از چند روز دیگر به پایان می‌رسد.

مایکروسافت می‌گوید پس از انتشار وصله بعدی نسخه ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ در روز سه‌شنبه، دیگر هیچ به‌روزرسانی امنیتی جدیدی برای این نسخه منتشر نخواهد شد. به گفته این شرکت، پشتیبانی از ویندوز ۱۰ نسخه ۱۹۰۹ از تاریخ ۲۱ اردیبهشت به پایان می‌رسد. این مسئله نسخه‌های خانگی (Home)، حرفه‌ای (Pro)، آموزشی حرفه‌ای (Pro Education) و حرفه‌ای ورک‌استیشن‌ها (Pro for Workstations) را که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده‌اند در بر می‌گیرد.

کسانی که می‌خواهند در آینده از به‌روزرسانی‌های مایکروسافت برای ویندوز استفاده کنند، باید نسخه‌های جدیدتر این سیستم عامل را نصب کنند. نسخه ۱۹۰۹ ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی بزرگی برای این سیستم عامل به حساب نمی‌آمد و عمدتا به خاطر اضافه کردن قابلیت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - درج رویداد به پاپ‌آپ تقویم شناخته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس

مایکروسافت همچنین پشتیبانی از ویرایش‌های شرکتی (Enterprise) و آموزشی نسخه‌های ۱۸۰۳ و ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ را متوقف می‌کند. اگر می‌خواهید ویندوز خود را به‌روز کنید، کافیست از بخش تنظیمات به دنبال به‌روزرسانی‌های جدید بگردید.

کاربران ویندوز ۱۰ در حال حاضر منتظر جدیدترین به‌روزرسانی این سیستم عامل یعنی آپدیت 21H1 هستند که قبلا در مطلب جداگانه‌ای ویژگی‌های جدید آن را به شما معرفی کرده بودیم. این آپدیت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - شامل ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی از دوربین خارجی برای قفل‌گشایی با Windows Hello، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - بهینه‌سازی‌هایی در Windows Defender Application Guard (WDAG) و تغییراتی در Windows Management Instrumentation (WMI) است.

البته مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - تمرکز اصلی خود را روی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - آپدیت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - بزرگ Sun Valley گذاشته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - است که در فصل پاییز منتشر خواهد شد و رابط کاربری ویندوز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - ۱۰ را تغییر می‌دهد. این شرکت به خاطر همین آپدیت، امسال ویندوز ۱۰ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس - ایکس را منتشر نمی‌کند و توسعه آن را متوقف کرده تا همه کارمندانش روی آپدیت Sun Valley کار کنند.

- تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کازرون استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone