🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39401.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی از سیستم شبکه توری وای فای خود در CES رونمایی کرد

هوآوی فقط اسمارت فون و لپ تاپ نمی سازد، بلکه از این پس می خواهد به حوزه سیستم های شبکه توری وای فای هم وارد شود. در همین راستا شرکت نام آشنای چینی امروز در ...

هوآوی فقط اسمارت فون و لپ تاپ نمی سازد، بلکه از این پس می خواهد به حوزه سیستم های شبکه توری وای فای هم وارد شود. در همین راستا شرکت نام آشنای چینی امروز در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - CES از سیستم شبکه توری وای فای هیبریدی خود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای خانه ها رونمایی به عمل آورده است.

شبکه توری (Mesh Networking) فناوری مورد علاقه افرادیست که دوست دارند در تمام گوشه و کنار خانه یا محل کار خود سیگنال های وای فای با ثبات دریافت کنند و سیستم Wi-Fi Q2 هوآوی برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رسیدن به همین مقصود طراحی شده است.

Wi-Fi Q2 در دو مدل مختلف به دست مشتریان می رسد، یکی شامل یک بیس و دو ماهواره فرستنده که بر مبنای تکنولوژی  G.hn PLC می تواند چندین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گیگابیت داده را از طریق اتصالات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - الکتریکی، تلفن و کابل های هم محور ارسال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگری، یک هیبرید سه تایی است که بر مبنای اتصالات بی سیم و سیمی کار می کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

هوآوی مدعیست که نصب این سیستم به سادگی و در پنج مرحله انجام می گیرد، و می تواند از اینترنت هایی تا سقف سرعت 1867 مگابیت در ثانیه پشتیبانی نماید. این مقدار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بسیار بزرگتر از متوسط سرعت اینترنت دنیاست که در آخرین آمار چیزی ما بین 10 الی 20 مگابیت تخمین زده شده است.

اگر ادعای هوآوی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - صحت داشته و پهنای باند اینترنت خانه شما ظرفیت پشتیبانی از سرعت های بالا را داشته باشد، شکی نیست که با نصب این سیستم سرعت بسیار سرسام آوری را از اینترنت تجربه خواهید کرد.

هوآوی اعلام کرده که زمان سوییچینگ میان فرستنده های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سیستم Q2 بسیار سریع و در حد 100 میلی ثانیه است. همچنین این سیستم می تواند در آن واحد از اتصال 192 دیوایس پشتیبانی کرده و تا سقف 16 هات اسپات وای فای ایجاد کند.

از لحاظ امنیتی نیز هوآوی برای این سیستم شبکه توری الگوریتمی طراحی کرده تا در مقابل حملات بروت فورس نفوذ ناپذیر باشد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ضمن این که رمزنگاری وای فای و محافظت با رمز عبور هم امنیت آن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را تضمین می کنند.

هوآوی قیمت پک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هیبرید سه تایی این سیستم را 349.99 دلار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و واحد تک بیس آن را 219.99 دلار در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone