🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39403.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ستاره‌ی یوتوب در جنگل خودکشی گرفتار شد [به روزرسانی]

بسیاری از اوقات ستارگان یوتوب‌ محتوایی تولید می‌کنند که از نظر برخی کاربران ناپسند بوده و توهین محسوب می‌شود اما اخیرا «لوگان پل» یکی از ویدیوبلاگر‌های معروف، ویدیویی در یوتوب به اشتراک گذاشته که اعتراض ...

بسیاری از اوقات ستارگان یوتوب‌ محتوایی تولید می‌کنند که از نظر برخی کاربران ناپسند بوده و توهین محسوب می‌شود اما اخیرا «لوگان پل» یکی از ویدیوبلاگر‌های معروف، ویدیویی در یوتوب به اشتراک گذاشته که اعتراض همه جهانیان را برانگیخته است. در این ویدیو او با یک جسد در جنگل خودکشی شوخی می‌کند که این اتفاق باعث شده کاربران از بی رحمی وی انتقاد کنند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ستاره‌ی یوتوب «لوگان پل» در سفر ژاپن خود به جنگل آئوکیگاهارا که ملقب به جنگل خودکشی است سر زده و ویدیویی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در آنجا تهیه کرد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

آئوکیگاهارا که با عنوان‌های جنگل خودکشی، دریای درختان و بهترین مکان برای مردن شناخته می‌شود، جنگلی واقع در شمال غربی کوه فوجی در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ژاپن است که مساحت معادل ۳۵ کیلومتر مربع دارد. این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جنگل دارای تاریخچه‌ای مرتبط با شیاطین اساطیری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ژاپن بوده، به مکانی به شدت متداول برای خودکشی مبدل شده‌ است و توجه توریست‌های زیادی را به خود جلب می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
فیلم ترسناک «جنگل« با حضور ناتالی دورمر در همین مکان مخوف فیلمبرداری شده است.

از آنجایی که این جنگل در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باور عمومی به مکانی ترسناک بدل گشته پل سعی داشت با سفر به این مکان اسرار آمیز و ملاقات با شخصیت‌های اساطیری و ترسناک، ویدیویی بامزه در یوتوب بگذارد اما او و دوستانش - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فردی برمی‌خورند که مانند صدها نفر دیگر جان خود را گرفته است. پل پس از دیدن این فرد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روی قسمت‌های مختلف بدن او زوم کرده، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کاملاً بی تفاوت به شوخی و خنده می‌پردازد.

۱۵ میلیون فالوئر پل و دیگر کاربران یوتوب پس از انتشار این ویدیو چنان به اعتراض و کامنت‌های انتقادی پرداختند که وی مجبور شد سریعاً فیلم یاد شده را از یوتوب پاک کند اما کار از کار گذشته بود چرا که در همان مدت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کم نیز میلیون‌ها نفر از آن بازدید کردند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
عذرخواهی مفصل لوگان پل در توییتر

پس از حمله‌ی کاربران به لوگان پل، او سعی کرد با عذرخواهی جو بوجود آمده را ساکت کند و با انتشار پستی در توییتر گفت:

«من با محتوایم سعی دارم همه را سرگرم کرده و مرزها را بشکنم. من اینکار را برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بالابرن تعداد مشاهده انجام ندادم. تنها سعی کردم که نظر و هشیاری کاربران را به خودکشی و پیشگیری از آن جلب کنم.»

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
«پیش از این نمیدانستم لوگان پل چقدر انسان مزخرفی است. چقدر می‌توانید فرومایه باشید که با یک جسد شوخی کرده و فیلم آن را در یوتوب بگذارید.»

کاربران اینترنت از این عذرخواهی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برداشت خوبی نداشته‌اند و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ادعا می‌کنند که پل تنها برای جلب توجه به تولید محتوا می پردازد. بسیاری نیز می‌گویند که پل از سؤتفاهم‌ها پیش آمده ناراحت نیست و با انتشار عذرخواهی تنها سعی کرده تا جو انتقادی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - موجود را از بین ببرد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
«اکنون زمان خوبی است که به دنیا یادآوری کنیم یوتوبر‌هایی مانند لوگان پل نماینده‌ی انجمن یوتوبرها نیستند.»

انتقاد از این ویدیو بلاگر معروف به قدری بالا رفته که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حتی یوتوبر‌های معروفی همچون PewDiePie و Marques ‌Brownlee معتقدند که اقدامات مغرضانه‌ی پل نمی‌تواند نمایانگر باورهای اجتماع یوتوبرها باشد.

به روزرسانی

مسئولان یوتیوب امروز در سلسله توییت های انتشار این ویدئو را خلاف سیاست های این سایت دانسته و آن را محکوم کردند.

علاوه بر این آنها به دنبال پیگیری ماجرا هستند و به نظر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می رسد لوگان پل باید منتظر عواقب بیشتری باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من قصد دارم در مورد یکی از اشکالات رایج در لباسشویی بهی BE351`0DWM بپرسم. این ماشین لباسشویی در برخی موارد دچار مشکلاتی مانند عدم پایبندی به دوره های شستشوی معین، عدم دور شدن درب ماشین پس از اتمام شستشو و یا بوی بد یا لرزش قابل توجه است.

آیا شما میدانید کجا می توان تعمیر این مشکلات در شهر شاهین دژ منطقه روستای مستان آباد انجام داد؟ لطفا اگر کسی در این زمینه تجربه دارد، به من کمک کند. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone