🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39399.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

برنامه جاه طلبانه تلگرام برای عرضه 1.2 میلیارد دلار ارز دیجیتالی در آینده نزدیک

تلگرام می خواهد با قدرت هرچه بیشتر وارد عرصه ارزهای دیجیتالی شود. اسناد به دست آمده توسط خبرگزاری های مختلف نشان می دهند این کمپانی برنامه «عرضه اولیه پول دیجیتالی» یا همان ICO را در ...

تلگرام می خواهد با قدرت هرچه بیشتر وارد عرصه ارزهای دیجیتالی شود. اسناد به دست آمده توسط - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خبرگزاری های مختلف نشان می دهند این کمپانی برنامه «عرضه اولیه پول دیجیتالی» یا همان ICO را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در سر می پروراند.

منابع نزدیک به پایگاه اطلاع رسانی CoinDesk مدعی شده اند تلگرام برنامه دارد 600 الی 700 میلیون دلار را از طریق ICO جمع آوری کند، ضمن اینکه حدود 500 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - الی 600 میلیون دلار دیگر نیز از طریق پیش فروش به سرمایه گذاران عمده به دست خواهد آمد. با این حساب رقم سرمایه اولیه شبکه ارز دیجیتالی تلگرام به حدود 1.2 میلیارد دلار می رسد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در این اسناد آمده است که نام پروژه جدید این کمپانی «شبکه باز تلگرام» - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به اختصار TON است که از پروتکل چندمنظوره مبتنی بر فناوری بلاکچین بهره می گیرد و با چندین پروژه دیگر در این حوزه به رقابت می پردازد. با این حال تلگرام به خاطر کاربران زیادی که از طریق اپلیکیشن پیام رسان خود به دست آورده، می تواند نقش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تعیین کننده ای در این حوزه داشته باشد.

ارز دیجیتالی جدید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تلگرام Gram نام می گیرد و در مجموع 5 میلیارد واحد از آن تولید خواهد شد؛ 44 درصد از طریق ICO به فروش می رسد، 4 درصد برای تیم تلگرام ذخیره می شود، و 52 درصد دیگر نیز به عنوان ذخیره در شبکه حفظ خواهد شد. به احتمال زیاد در ماه مارس سال جاری میلادی (اواخر اسفند) شاهد برپایی این شبکه و عرضه ICO خواهیم بود.

از جمله رقبای برجسته - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تلگرام در این حوزه پیام رسانی می توان به Status و Kin و در بخش ذخیره سازی غیر متمرکز به Storj اشاره کرد. همچنین پروژه جاه طلبانه دیگری به نام ارکید (Orchid) نیز بر اساس فناوری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بلاکچین و به شکل VPN راه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اندازی شده که می تواند این حوزه را متحول سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone