🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14573.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا کنسول هیبریدی با چیپ جدید و گرافیک قدرتمند توسعه می‌دهد

اپل چند وقت پیش از نسل جدید اپل تی‌وی 4K با چیپ A12 Bionic رونمایی کرد که برای برخی کاربران ناامیدکننده بود چرا که منتظر سخت افزار قدرتمندتری بودند. اما به نظر می‌رسد اپل برای ...

اپل چند وقت پیش از نسل جدید اپل تی‌وی 4K با چیپ A12 Bionic رونمایی کرد که برای برخی کاربران ناامیدکننده بود چرا که منتظر سخت افزار قدرتمندتری بودند. اما به نظر می‌رسد اپل برای این افراد یک دستگاه دیگر را درنظر دارند که یک کنسول قابل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - حمل هیبریدی مشابه نینتندو سوییچ است.

چیپ‌های مورد استفاده در محصولات اپل از آیفون‌ها گرفته تا مک‌بوک‌ها قدرت بالایی دارند و این کمپانی اخیرا چیپ M1 را هم به نسل جدید آیپد پرو آورده. با توجه به قدرت بالای تراشه‌های اپل، کنسول بازی این کمپانی باید چه قابلیت دیگری داشته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - باشد؟

اگرچه دستگاه‌های اپل قدرت بالایی دارند و می‌توانند سنگین‌ترین بازی‌های موبایل را اجرا کنند، اما این محصولات برای اجرای بازی طراحی نشده‌اند و برای مثال از سیستم خنک‌کننده داخلی پیشرفته‌ای بهره نمی‌برند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان

طبق شایعات، کنسول هیبریدی اپل از فضای کافی برای قرارگیری سیستم خنک‌کننده مناسب بهره می‌برد. علاوه بر این، باید منتظر ویژگی‌هایی باشیم که در سایر محصولات این کمپانی به چشم نمی‌خورند.

در ابتدا گزارش‌ها به استفاده از یک چیپ سری A در این کنسول اشاره کرده بودند، اما شایعه اخیر نظر دیگری دارد. ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند از تراشه جدیدی در این کنسول استفاده کنند که در سری A‌ یا M‌ قرار نمی‌گیرد.

این تراشه جدید از GPU ارتقایافته بهره می‌برد که عملکرد بالایی در زمینه اجرای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - بازی‌ها خواهد داشت و البته از قابلیت رهگیری پرتو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ظاهرا کوپرتینویی‌ها برای توسعه بازی با شرکت مطرح «یوبی‌سافت» هم در حال مذاکره هستند.

این احتمال وجود دارد که اپل چندین نمونه اولیه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - از چنین کنسولی را تولید کند و حتی پردازنده جدیدی را طراحی کند، اما در نهایت تصمیم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - لغو این پروژه بگیرد. بنابراین نمی‌توان چندان به گزارش اخیر توجه کرد، مخصوصا با توجه به این موضوع که کوپرتینویی‌ها مشغول توسعه و تولید چیپ M1X یا M2 برای نسل بعدی مک‌ها و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هشتپر استان گیلان - شاید آیپدها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone