🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14576.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای جدید هواوی P50 که طراحی متفاوت دوربین را نشان می‌دهند

طبق اطلاعاتی که از گوشی‌های سری هواوی P50 منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود این محصولات در تیرماه امسال در بازار عرضه شوند. معرفی این دستگاه‌ها ظاهرا به علت مشکلاتی در زنجیره تامین قطعات و همچنین سیستم ...

طبق اطلاعاتی که از گوشی‌های سری هواوی P50 منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود این محصولات در تیرماه امسال در بازار عرضه شوند. معرفی این دستگاه‌ها ظاهرا به علت مشکلاتی در زنجیره تامین قطعات و همچنین سیستم عامل هارمونی به تعویق افتاده، با این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - حال اخیرا رندرهای جدیدی از آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق این رندرها، طراحی هواوی P50 کاملا متفاوت از پرچمدارهای قبلی چینی‌ها یعنی سری P40 و میت ۴۰ خواهد بود که سال گذشته میلادی معرفی شدند. اطلاعات گذشته از طراحی متفاوت دوربین اصلی پرچمدار آینده هواوی خبر داده بودند و حتی تصاویر زنده آن منتشر شده، اما رندرهای جدید جزئیات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و البته چیدمان سنسورها هم متفاوت است.

با توجه به تصاویر منتشر شده از P50، این پرچمدار جدید ۴ دوربین اصلی درون دو دایره خواهد داشت. سه سنسور همراه ماژول فوکوس لیزری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - داخل دایره بالایی و یک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - دوربین پریسکوپی نیز در دایره پایینی قرار دارد و این دو دایره خود درون یک ماژول بیضی شکل بزرگتر به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - چشم می‌خورند. داخل این بیضی لوگوی لایکا و یک فلش ال‌ای‌دی کوچک نیز دیده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران

به نظر می‌رسد صفحه نمایش هواوی P50 مانند مدل‌های قبلی دارای یک حفره - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - در مرکز خود برای میزبانی دوربین سلفی است، با این حال هنوز نمی‌دانیم هواوی در این دستگاه از نمایشگر تخت یا خمیده استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران

همانطور که بالاتر گفتیم، اخیرا تصاویری از نمونه‌های اولیه هواوی P50 منتشر شده که طراحی پنل پشتی مشابهی را نشان می‌دهد، با این حال سنسورهای دوربین‌ اصلی چیدمان متفاوتی دارند. در این تصاویر، ۴ سنسور دوربین دیده می‌شود که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - به صورت جفتی درون هر یک از دایره‌ها قرار دارند و در آن‌ها خبری از فوکوس لیزری نیست.

با توجه به اطلاعاتی که از این سری فاش شده، هواوی ‌P50 و P50 پرو در مرحله تولید انبوه قرار دارند، اما ممکن است - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - مدل پرو پلاس کمی دیرتر عرضه شود.

این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - گوشی‌های هوشمند احتمالا اوایل تیرماه معرفی می‌شوند، اما قبل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر ساری استان مازندران - از آن، هواوی در ۱۲ خرداد ماه در رویدادی از ساعت، اسپیکر هوشمند و تبلت جدیدش رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone