🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35841.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ماجرای توافق دولت و تلگرام چیست؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ارتباط جدی دولت و تلگرام از دی ماه 96 پیرو توییت‌های وزیر ارتباطات وقت و موسس تلگرام شکل گرفت؛ در صورتی که شنیده‌ها حکایت از این دارد که دولت ...

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ارتباط جدی دولت و تلگرام از دی ماه 96 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیرو توییت‌های وزیر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ارتباطات وقت و موسس تلگرام شکل گرفت؛ در صورتی که شنیده‌ها حکایت از این دارد که دولت از دو سال پیش دل‌نگرانی‌هایی از سوی تلگرام داشته است. حال برخی از جراید گزارش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - داده‌اند که توافقی بین تلگرام و دولت برقرار بوده که این اواخر مسئولان این پیام‌رسان به آن پای‌بند نبودند و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همین مساله یکی از دلایل اصلی فیلترینگ تلگرام است.

اگر کمی به عقب برگردیم در آبان ماه 94 صحبت‌هایی از وزیر ارتباطات وقت یعنی محمود واعظی نژاد را می‌توانیم با هم مرور کنیم که گفته بود در طی مکاتبات خود با شبکه تلگرام از آنها خواسته شده که اگر می‌خواهند در ایران فعالیت کنند باید صفحات غیراخلاقی را مسدود کنند، در غیر این صورت هر تصمیمی را که مراجع ذی‌ربط در این خصوص اتخاذ کنند اجرا خواهیم کرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در همان روزها کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه جلساتی را پیرامون فیلترینگ تلگرام برگزار کرد که به موجب آن قرار شد تا  اگر کانال‌های مستهجن مسدود نشود تلگرام در ایران فیلتر شود. در همان روزها اما سایت گرداب و دیگر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خبرگزاری‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دولتی درباره راه‌اندازی کانال‌های رسانه‌های بیگانه و ضدحاکمیت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در تلگرام هشدار دادند و با این حال فعالیت این پیام‌رسان کماکان ادامه داشت و حتی شایعه شد که «حسن روحانی» برای جلوگیری از تصمیم‌گیری شورای‌عالی فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درباره فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی، از حضور در جلسه‌ها خودداری می‌کند.

کمی جلوتر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌آییم. مرداد‌ ماه سال 96 بود که اعلام شد سرورهای تلگرام به ایران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - منتقل شده است و وزیر ارتباطات دولت دوازدهم یعنی «محمدجواد آذری جهرمی» در این باره اعلام کرد:

«اکنون سرور تلگرام به ایران آمده وCDN‌ها هم در حال نصب است که نتیجه توافقات ایران و تلگرام است. کار بسیار بزرگی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انجام شده که برای کانال‌های پر ظرفیت و کانال‌هایی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که مراجعه زیادی داشته‌اند اکنون سرور را به ایران آورده‌اند و CDNها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را هم آنجا نصب کرده‌اند و کار در حال انجام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است.»

البته این مساله از سوی «پاول دوروف»، موسس تلگرام تکذیب شد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اما برخی از کارشناسان فناوری اطلاعات ادعا کردند که این CDNها در ایران نصب شده و برخی دیگر گفتند که توافقات تنها شامل مسأله افزایش سرعت برای کاربران ایرانی بوده است در هر حال بحث توافقات حاصل شده بین ایران و تلگرام از جایی داغ می‌شود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - «حسام‌الدین آشنا»، مشاور ریاست جمهوری در 7 اردیبهشت توییتی به شرح زیر منتشر کرد:

«مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام‌رسان تلگرام (CDN) در ایران لغو شده است و ترافیک این پیام‌رسان تنها از طریق ارتباطات بین‌المللی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کشور راه‌یابی خواهد شد. این تسهیلات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حاصل یک توافق مشروط بود، حالا که مؤسس تلگرام به تعهداتش عمل نکرده است - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دلیلی برای ادامه آن باقی نمی‌ماند.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

همان‌طور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که می‌بینید آشنا در این توییت به طور ضمنی به یک توافق - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشروط اشاره می‌کند؛ بعد از این توییت مدیرعامل سروش نیز ادعا می‌کند که «دولت اگر همان حمایتی را که از تلگرام کرد از پیام‌رسان‌های داخلی انجام دهد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وضعیت ما بهتر می‌شود.» در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این بین «عزت‌الله ضرغامی» از اعضای شورای عالی فضای مجازی نیز در پستی جنجالی اینستاگرامی خود چنین می‌نویسد:

«رییس‌جمهوری علاقه‌مند است که با صدای بلند بگوید دولت مزاحم هیچ پیام‌رسان خارجی نیست. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قبول!
ولی اگر آن جوان روسی به تعهدات خود در مقابل جمهوری اسلامی ایران عمل نکرد و عملاً مردم را تحقیر کرد و از دوپینگ فنی و سیاسی ما نهایت سوءاستفاده را کرد رییس‌جمهوری برای حفظ استقلال کشور می‌تواند سکوت کند؟ اگر #محرمانه_نداریم، بهتر است متن توافقات دولت با پیام‌رسان تلگرام برای اطلاع عموم منتشر شود.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

روزنامه صبح‌نو در گزارش خود ادعا کرده است که توافقی ضمنی بین تلگرام و دولتی‌ها برقرار بوده که مسئولان این پیام‌رسان از 5 ماه گذشته تصمیم گرفتند به مفاد آن پای‌بند نباشند. این روزنامه متن این توافقات را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بدین شرح اعلام کرده و گفته اگر مدیر تلگرام آن را رعایت می‌کرد ظاهراً با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مسدودسازی در ایران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مواجه نمی‌شد:

1- تلگرام باید تضمین دهد اطلاعات کاربران ایرانی را به غیر که احتمالاً در اینجا شرکت‌ها یا دولت‌های غربی است ندهد.
2- تلگرام تضمین دهد مقررات ایران را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در مسائل فرهنگی رعایت کند.
3- تلگرام تضمین دهد منافع اقتصادی حاصل از ایران را با دولت تقسیم کند.
4- تلگرام باید تعهد دهد که احکام دادگاه‌های ایران را به رسمیت می‌شناسد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این روزنامه همچنین مدعی شده که ظاهراً طی این سال‌ها بازهم مدیران دولتی با دوروف مذاکراتی در کشورهای همسایه ایران داشته‌اند که به نتیجه نرسیده است اما - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نکته جالب اینجاست که تلگرام هنوز در میان دولتی‌ها و مجلسیان خاطرخواه دارد.

حال که مشخص شده دولت با تلگرام در هر صورت یک سری توافقات داشته، بهتر است که جزییات این موضوع برای عموم منتشر شود و یا اگر این اخبار کذب است، موضع‌گیری رسمی بر رد آن اتخاذ گیرد و تکلیف ماجرا روشن شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone