🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35850.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویری از پنل جلویی موبایل ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی

از یک ماه قبل شایع شده بود که کمپانی شیائومی قصد دارد به مناسبت هشتمین سال تاسیسش یک موبایل هوشمند ویژه را راهی بازار نماید. حال تصاویری شامل پنل جلویی، جعبه بسته بندی و پوستر ...

از یک ماه قبل شایع شده بود که کمپانی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شیائومی قصد دارد به مناسبت هشتمین سال تاسیسش یک موبایل هوشمند ویژه را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - راهی بازار نماید. حال تصاویری شامل پنل جلویی، جعبه بسته بندی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و پوستر معرفی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس دانسته های جدید ظاهراً موبایل سالگرد هشتمین سال تاسیس شیائومی قرار نیست همان پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Xiaomi Mi 8 باشد و انتظار می رود شاهد رونمایی از آن در خلال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک کنفرانس - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خبری در شهر شانگهایی در تاریخی نزدیک باشیم. ضمن این که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این موبایل تنها محصول جدیدی نخواهد بود که در رویداد مذکور معرفی خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بر اساس تصویر منتشر شده موبایل ویژه شیائومی مجهز به بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود که در آن علاوه بر سنسورهای معمول و دوربین سلفی، سامانه تشخیص چهره سه بعدی مشابه آنچه در آیفون X اپل شاهد آن هستیم تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

گرچه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری موبایل هشتمین سالگرد شیائومی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در دست نیست، اما انتظار می رود با محصولی در حد یک پرچمدار تمام عیار مواجه باشیم. از این رو بهره مندی آن از چیپست اسنپدراگون 845، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و سامانه شارژ سریع دور از انتظار نخواهد بود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone