🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35840.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کمبریج آنالیتیکا اعلام ورشکستگی کرد

موسسه کمبریج آنالیتیکا که در متن رسوایی فیسبوک در رابطه با حفاظت از حریم شخصی کاربران قرار داشت، اعلام ورشکستگی کرده است. کمبریج آنالیتیکا در زمینه ارائه تحلیل های آماری به کمپین ریاست جمهوری دونالد ...

موسسه کمبریج آنالیتیکا که در متن رسوایی فیسبوک در رابطه با حفاظت از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حریم شخصی کاربران قرار داشت، اعلام ورشکستگی کرده است.

کمبریج آنالیتیکا در زمینه ارائه تحلیل های آماری به کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ فعالیت داشت و بعد از افشای اخباری مبنی بر سو استفاده از اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر فیسبوک از طریق یک اپلیکیشن شخصیت شناسی، با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مشکلات بزرگی مواجه شد.

پوشش رسانه ای گسترده در این زمینه نه تنها به عذرخواهی زاکربرگ و حضور او در کنگره منجر شد بلکه مدیرعامل کمبریج آنالیتیکا، الکساندر نیکس را هم وادار به کناره گیری از سمت خود کرد.تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانعلاوه بر این مسئولان کمبریج آنالیتیکا اعلام کردند که نحوه بازتاب این ماجرا و «محاصره مطبوعاتی» باعث شده تمام مشتریان آنها از زیر بار قرار داد شانه خالی کنند و همین مسئله ادامه فعالیت آنها را با مشکل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مواجه کرده است.

پیش از این SCL Elections، که شرکت مالک کمبریج آنالیتیکا محسوب می شود، مستندات مربوط به ورشکستگی را تدوین کرده بود و حالا پروسه ورشکستگی آنها در دادگاه ویژه نیویورک رسما آغاز شده است.

بر اساس درخواست مذکور دارایی های این موسسه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بین ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده در حالی که هزینه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های آنها مستلزم صرف یک تا ۱۰ میلیون دلار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خواهد بود که ظاهرا از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عهده بر نخواهند آمد.

تعطیل شدن این موسسه آنها را از بازرسی سازمان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های امنیتی خلاص نمی کند چرا که رسانه ها از تصمیم وزارت دادگستری و اداره تحقیقات فدرال آمریکا FBI برای تحقیق و تفحص از روش های کمبریج آنالیتیکا خبر داده اند. علاوه بر این مقامات بریتانیایی نیز تصمیم مشابهی در رابطه با موسسه مذکور دارند.

بر اساس گزارش روزنامه معتبر «نیویورک تایمز» نام این موسسه که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بنیانگذاری آن در سال ۲۰۱۳ مدیون سرمایه گذاری ۱۵ میلیون دلاری میلیاردری به نام Mercer است، توسط مشاور سابق ترامپ «استیو بنن» انتخاب شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone