🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11914.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو احتمالا با سیم‌پیچ بزرگتر، از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند

اپل می‌خواهد امسال در آیفون ۱۳ از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تری استفاده کند تا نه تنها مدیریت دمای بهتر و وات بیشتری داشته باشد، بلکه مسیر را برای استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هموار ...

اپل می‌خواهد امسال در آیفون ۱۳ از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تری استفاده کند تا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - نه تنها مدیریت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - دمای بهتر و وات بیشتری داشته باشد، بلکه مسیر را برای استفاده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هموار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - کند.

بر اساس گزارش جدید یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «مکس وینباخ»، در کانال یوتیوب EverythingApplePro، اپل قصد دارد اندازه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - سیم‌پیچ شارژ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - بی‌سیم آیفون بعدی را بزرگ‌تر کند. با این کار سطح پوشش موجود برای اتصال شارژر بی‌سیم در قاب عقب آیفون بیشتر می‌شود. وینباخ همچنین قبلا گفته بود که آیفون‌های ۲۰۲۱ از مگ‌سیف‌های مغناطیسی قوی‌تری استفاده می‌کنند. او امروز تاکید کرده که این اتفاق می‌تواند یکی از دلایل افزایش اندازه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - سیم‌پیچ آیفون باشد.

بخش جذاب گزارش اخیر به احتمال استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس اشاره دارد. اگر این ویژگی به آیفون ۱۳ اضافه شود، کاربران می‌توانند دستگاه‌های دارای فناوری شارژ بی‌سیم مثل ایرپاد را روی قاب - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - عقب این دستگاه بگذارند و آن‌ها را شارژ کنند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان

«مارک گرومن»، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - خبرنگار بلومبرگ پیش‌تر در ماه فوریه گفته بود که قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس احتمالا در آینده نزدیک به آیفون نمی‌آید. در همان ماه، اطلاعات مرجع FCC آمریکا نشان داد که همه مدل‌های آیفون ۱۲ از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس برخوردارند اما این ویژگی روی آن‌ها فعال نشده است.

بلومبرگ چند هفته پیش اعلام کرده بود که اپل مشغول کار روی فناوری شارژ بی‌سیم معکوس برای آیپد پرو بعدی است. از آن‌جایی که شارژ معکوس انرژی زیادی از باتری دستگاه‌ها می‌گیرد، شاید منطقی باشد که اپل ابتدا آیپد پرو را برای عرضه این ویژگی انتخاب کند. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر این ویژگی روی تبلت اپل موفق ظاهر شود، کوپرتینویی‌ها بعدا آن را به آیفون هم بیاورند.

قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس مدت‌هاست که روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌شود. این ویژگی به‌خصوص با توجه به ظهور ایربادهای بی‌سیم محبوبیت زیادی پیدا کرده، چون باتری این دستگاه‌ها بسیار کوچک هستند و می‌توانند با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - انرژی ناچیزی همچنان قابل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلستان استان گلستان - استفاده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوهردخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** مایکروفر دوو KOC-154K شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت گلستان گلستان کوی شهروند تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone