🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37427.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انویدیا: سخت افزار ما مقصر تصادف مرگبار خودروی بدون راننده اوبر نیست

چندی پیش گفتیم که زنی میانسال در جریان تصادف با یکی از خودروهای تست شرکت اوبر جان خود را از دست داد. پس از آن شایعاتی مطرح شد مبنی بر این که نقص در پلتفرم ...

چندی پیش گفتیم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که زنی میانسال در جریان تصادف با یکی از خودروهای تست شرکت اوبر جان خود را از دست داد. پس از آن شایعاتی مطرح شد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مبنی بر این که نقص در پلتفرم انویدیا موجب این تصادف شده است. حال یکی از موسسین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چیپ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساز آمریکایی صریحاً اعلام کرده که در خودروی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مذکور از پلتفرم رایانه ای خودروهای بدون راننده انویدیا استفاده نشده است.

آقای Huang در مصاحبه خود تاکید کرده که اوبر خود توسعه دهنده سنسورها و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نرم افزار خودران به کار رفته در اتوموبیل هایش است و در بخش سخت افزار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نیز تنها از پردازشگرهای گرافیکی استاندارد انویدا که در بازار موجود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هستند استفاده شده.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

یکی از سخنگویان اوبر نیز با تایید صحبت های Huang گفته است که شرکتش متبوعش از قطعات سخت افزاری کمپانی های مختلفی در سامانه خودران اتوموبیل هایش استفاده کرده و خود مسئول توسعه پلتفرم نرم افزاری آنها است.

لازم به یادآوریست که به دنبال بروز حادثه مذکور در شهر تمپ ایالت آریزونا، اوبر تست خودروهای بدون راننده اش را در سرتاسر آمریکا به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حالت تعلیق درآورد، گرچه این اقدام به هیچ وجه از فشار افکار عمومی بر این کمپانی نکاسته است.

از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زمان بروز این تصادف کمپانی های مختلف از جمله اینتل که به نوعی در تامین سخت افزار مورد نیاز برای سامانه خودران اتوموبیل های اوبر دخیل بوده اند تلاش کرده اند تا به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هر نحو ممکن پای خود را از این ماجرا بیرون کشیده و تقصیر را متوجه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نرم افزار توسعه یافته توسط اوبر بیاندازند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

البته گمانه زنی ها در خصوص نقش انویدیا در این ماجرا چندان هم بی دلیل نیست. نخست این که این چیپ ساز و اوبر اوایل سال جاری میلادی یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قرارداد همکاری برای کار روی تکنولوژی خودروهای بدون راننده را به امضا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسانده بودند، گرچه از مفاد قرارداد مذکور و نحوه همکاری آنها اطلاعات خاصی به بیرون درز نکرد.

دومین چیزی که به شایعات مورد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بحث دامن زده توقف تست های جاده ای خودروهای کمپانی انویدیا همزمان با حادثه در آریزونا است. آقای Huang در خصوص این مسئله گفته است که آنها برای پاسخ به نگرانی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افکار عمومی دست به چنین اقدامی زده اند و سایر کمپانی ها نیز می بایست همین کار را انجام دهند.

- تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone