تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27503.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسکرین شات های فاش شده از iOS 13 حالت تاریک را به نمایش می گذارند

تا دوشنبه هفته آینده و برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) چیز زیادی باقی نمانده، اما از همین حالا افشای اطلاعات از محصولات مورد انتظار برای رونمایی در این رویداد آغاز شده است. ساعاتی پیش ...

تا دوشنبه هفته آینده و برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) چیز زیادی باقی نمانده، اما از همین حالا افشای اطلاعات از محصولات مورد انتظار برای رونمایی در این رویداد آغاز شده است.

ساعاتی پیش وبسایت 9to5mac اسکرین‌شات‌هایی منتشر کرده که iOS - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - 13 و حالت تاریک جدید آن را به نمایش می‌گذارند. به نظر می‌رسد که حالت تاریک iOS به داک سیستم عامل و حتی اپلیکیشن‌هایی مثل موزیک و ابزار اسکرین‌شات هم گسترش پیدا می‌کند.

همچنین گفته شده که - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اپل برای فعالسازی حالت تاریک یک سوییچ مجزا در کنترل سنتر هم در نظر خواهد گرفت. اما به غیر از حالت تاریک، iOS 13 تغییرات دیگری را هم در بر خواهد گرفت. از جمله این تغییرات که در اسکرین‌شات‌های فاش شده به چشم می‌خورند می‌توان - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - به تحول کامل اپلیکیشن Reminders اشاره کرد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران

اپلیکیشن یادآور جدید iOS 13 دارای چهار بخش مجزای Today، Scheduled، Flagged و All است و حالا می‌توانید در میان یادآورهای ثبت شده به جستجو هم - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بپردازید. همچنین گزارشات حاکی از آنند که اپل دو اپلیکیشن Find my Friends و Find my iPhone را هم در یک اپلیکیشن واحد به نام Find My ترکیب کرده که به احتمال زیاد این موضوع در WWDC به طور رسمی اعلام می‌شود.

اما در - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - iOS 13 اپلیکیشن Health هم تغییرات گسترده‌ای به خود دیده، - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اپ Maps به‌روزرسانی شده و می‌توان از آیپد به عنوان صفحه - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمایش دوم مک نیز استفاده کرد. با این وجود نمی‌توان منکر آن شد که حالت تاریک پرطرفدارترین ویژگی در نسخه جدید این سیستم عامل خواهد بود.

تا امروز اطلاعات نسبتا زیادی از iOS - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - 13 منتشر شده که بخشی از آن‌ها را در این مقاله دیجیاتو برایتان گردآوری کردیم. اما شکی نیست که اپل برای مراسم WWDC سورپرایزهایی را هم در نظر گرفته که تا این لحظه از فاش شدن در امان مانده‌اند. با - تعمیرات یخچال الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - این حساب باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع در هفته آینده چطور پیش می‌رود و اپل چگونه کاربرانش را غافلگیر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زکریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب یک سوالی دارم نمایندگی شما اطراف فیروزآباد فریدون کنار سرویس میده
پاسخ: بله در فیروزآباد شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone