🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31799.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیران حوزه فناوری در مسیر نهمین انتخابات اتاق‌های بازرگانی

سوت آغاز رقابت های رسمی انتخابات اتاق‌های بازرگانی به صدا در آمد و به تازگی تبليغات انتخاباتی رسما شروع شده است. نکته‌ای که این انتخابات را برای فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری حائز اهمیت می‌کند، ...

سوت آغاز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رقابت های رسمی انتخابات اتاق‌های بازرگانی به صدا در آمد و به تازگی تبلیغات انتخاباتی رسما شروع شده است. نکته‌ای که این انتخابات را برای فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری حائز اهمیت می‌کند، حضور تعدادی از فعالان شاخص و شناخته شده در حوزه ICT در لیست انتخاباتی موسوم به ائتلاف برای فردا است.

در لیست ائتلاف - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای فردا افرادی چون «شهاب جوانمردی» - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - (مدیر‌عامل فناپ) «مجید حسینی‌نژاد» (بنیان‌گذار علی‌بابا) «افشین کلاهی» (مدیر‌عامل گروه ره‌نگار) «فرزین فردیس» (موسس گروه پارس) «سامان علی‌رضا کلاهی» (عضو هیات مدیره سرآوا‌پارس و دیجی‌کالا)، «سید مجید صدری» مدیر‌عامل شرکت مخابرات «سادینا آبایی» (مدیرعامل شرکت سیمرغ سامانه تهران)، «محمدرضا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - طلایی» (رئیس اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار)، «ویدا سینا» (مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک) و «سعید محمدی» (هم‌بنیانگذار و مدیرعامل دیجی‌کالا) حضور دارند. این تعداد بالاترین تعداد حضور کاندیداهای صنعت ICT در تاریخ انتخابات اتاق تهران به شمار می‌آیند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل

گفتنیست شهاب جوانمردی و افشین کلاهی هم‌اکنون در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز حضور دارند و فرزین فردیس و مجید صدری هم در حال حاضر عضو سندیکای مخابرات ایران هستند که این موارد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نشان از همکاری و تعامل خوب لیست با این سازمان‌ها می‌دهد.

تبلیغات در فضای مجازی تمامی گروه‌های حاضر در انتخابات اتاق های بازرگانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شروع شده و گروه های انتخاباتی به فعالیت در فضای مجازی (کانال تلگرام: @itzoom24) روی آورده اند. در کنار گروه ائتلاف برای فردا، گروهی موسوم به پیشگامان تحول برای رقابت با آنها ایجاد شده است.

اغلب اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور بر این باورند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که سن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کاندیداهای دوره نهم هیئت نمایندگان اتاق ایران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای انتخابات اهمیت بالایی ندارد.  بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که ترکیب جوانان و پیشکسوتان، با توزیع جنسیتی متناسب بین زنان و مردان، بهترین ترکیب برای اتاق نهم باشد؛ اتفاقی که در لیست ائتلاف برای فردا نیز رخ داده است.

به‌نظر می‌رسد راهیابی این ائتلاف به اتاق بازرگانی می‌تواند کمک شایانی به بخش ICT، استارتاپی و دانش‌بنیان داشته باشد و صدای فعالان این اکوسیستم را به حاکمیت برساند. اعضای این ائتلاف دچار تغییرات زیادی شده و لیست نهایی شامل جوانان و پیشکسوتانی است که در کنار هم قصد دارند تا مسیر اصلاحات اقتصادی را هموار بسازد. شایان ذکر است انتخابات مذکور در روز ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۸ لغایت ۱۸ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در هتل لاله تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone