🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31798.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از دوربین Azure Kinect برای مشتریان تجاری پرده برداشت

همانطور که قطعا به خاطر دارید، کینکت به عنوان یک وسیله جانبی جهت کنترل بازی‌ها با دست و بدن برای کنسول ایکس باکس 360 معرفی شد. اگر چه این وسیله جانبی شروع موفقیت‌‌آمیزی داشت، اما ...

همانطور که قطعا به خاطر دارید، کینکت به عنوان یک وسیله جانبی جهت کنترل بازی‌ها با دست و بدن برای کنسول ایکس باکس 360 معرفی شد. اگر چه این وسیله جانبی شروع موفقیت‌‌آمیزی داشت، اما در ادامه کار خود روی کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان، به مشکلاتی از قبیل کمبود بازی برخورد و نتوانست موفقیت‌هایش را به نحو شایسته‌ای ادامه دهد.

به همین خاطر، مایکروسافت تصمیم گرفته که مجددا به کینکت برای موفقیت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - در بازار شانس بدهد؛ این بار در قالب یک دوربین که کسب و کارها و مشتریان تجاری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - را هدف قرار داده است. Azure Kinect Developer Kit نام این محصول جدید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - است که کاربردهای مختلف کینکت را این بار برای اهدافی تازه، در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

دوربین جدید مایکروسافت از آخرین سنسورهای هوش مصنوعی این شرکت نظیر حسگر عمق‌سنج هولولنز 2 و 7 میکروفون مجزا برای پردازش بینایی کامپیوتری و فرمان‌های صوتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - بهره می‌برد. همچنین روی این دیوایس یک دوربین 12 مگاپیکسلی RGB و یک دوربین 1 مگاپیکسلی عمق‌سنجی نیز تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران

توسعه‌دهندگان از آغاز کار کینکت تا امروز، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - از تکنولوژی‌های به کار رفته در آن برای اهدافی نظیر تحقیق و ساخت اپلیکیشن‌ها بهره می‌بردند و حالا با معرفی این دوربین جدید می‌توانند این فناوری‌ها را راحت‌تر از همیشه و برای اهداف گسترده‌تری به کار برند.

به گفته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - مایکروسافت، دوربین جدید از قدرت پردازش ابری این شرکت بهره برده و می‌تواند برای توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی به کار رود. به عبارت بهتر، توسعه‌دهندگان می‌توانند از این دیوایس برای طراحی الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده کنند. به عنوان مثال یکی از موارد استفاده Azure Kinect - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - می‌تواند تهیه سریع - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - و آسان نقشه‌های سه‌بعدی از فضای داخلی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - یک خانه باشد.

اگر چه راه درازی تا فراگیر شدن دوربین قدرت گرفته از پردازش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - ابری کینکت باقی مانده، اما مایکروسافت از همین حالا همکاری خود با بعضی شرکت‌ها برای به نمایش گذاشتن قدرت آن را آغاز کرده است. به عنوان مثال، Ocuvera یکی از شرکت‌هاییست که همین حالا از دوربین Azure Kinect برای محافظت از بیماران در برابر افتادن در بیمارستان‌ها استفاده می‌کند.

روش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - کار بدین صورت است که سنسور کینکت به لطف بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بر هم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - خوردن تعادل بیمار را تشخیص داده و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - پیش از افتادن وی پرستاران را با پخش صدای هشدار از این موضوع مطلع می‌کند.

مایکروسافت از همین امروز، پیش‌فروش این دوربین را با قیمت 399 دلار آغاز کرده که قرار است اول از همه در اختیار مشتریان چینی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - و آمریکایی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone