🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31802.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رقابت عکاسی نشنال جئوگرافیک به بهانه ۱۰۰ میلیونی شدن اکانت اینستاگرام؛ ایرانی ها اجازه شرکت ندارند

اکانت اینستاگرام نشنال جئوگرافیک (Natgeo@) حالا ۱۰۰ میلیون نفر فالوور دارد و به همین مناسبت این وبسایت تصمیم گرفته که یک رقابت عکاسی را راه بیاندازد اما ایرانی ها اجازه حضور در آن را ندارند. اکانت ...

اکانت اینستاگرام نشنال جئوگرافیک (Natgeo@) حالا ۱۰۰ میلیون نفر فالوور دارد و به همین مناسبت این وبسایت تصمیم گرفته که یک رقابت عکاسی را راه بیاندازد اما ایرانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - ها اجازه حضور در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - آن را ندارند.

اکانت اینستاگرام نشنال جئوگرافیک ترکیبی از تصاویر را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - پیش روی مخاطبانش قرار می دهد که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - توسط عکاسان ۱۳۵ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - مجله معتبر دنیا تهیه شده اند و محتوایی که در آن به اشتراک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - گذاشته می شود حامیان مالی فراوانی دارند. طبق گزارش نشریه Adweek درآمد این برند از تبلیغات در شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ حدود ۸۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته ا ست.

نشنال جئوگرافیک در پستی اختصاصی که به بهانه صد میلیونی شدن فالوور اینستاگرامش منتشر کرده اعلام - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - نمود که تصاویر پست شده در این اکانت بالغ بر چهار میلیارد لایک و ۲۰ میلیون کامنت گرفته اند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان

این نشریه همچنین به بهانه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - صد میلیونی شدن فالوورهای اینستاگرامش از عکاسان و افراد تاثیرگذار در فضای مجازی خواسته یک رقابت عکاسی را برای آن تبلیغ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - کنند که جایزه اصلی آن سفر به تانزانیا خواهد بود. در تبلیغات صورت گرفته برای این رقابت آمده است:

عکاسان ما هر روز دنیای خود را پیش روی شما - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - می گذارند و حالا نوبت شماست تا دنیایتان را به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - ما نشان دهید.

علاقمندان به حضور در این رویداد صرفا کافیست عکس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - مورد نظرشان را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - با هشتگ Natgeo100contest@ در صفحه مجازی خود پست کنند و چنانچه جزو برنده ها باشند نشنال جئوگرافیک آن عکس را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - در فید اصلی خود با مخاطبانش به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم طبق شرایط شهروندان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - ایران، کوبا، سودان، کره شمالی، سوریه و کشورهایی که با تحریم‌های دولت آمریکا رو به رو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مریوان استان کردستان - هستند، نمی‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طهورا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب سمت بهاران مریوان هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در بهاران شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone