🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31817.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار اندرویدی قاتل باتری و بسته اینترنت با نفوذ به 10 میلیون گوشی

اگر گوشی اندرویدی شما در روزهای اخیر کند شده یا حجم بسته اینترنت که خریداری می کنید زودتر از حالت عادی تمام می شود، ممکن است قربانی بدافزار جدیدی به نام «DrainerBot» شده باشید که ...

اگر گوشی اندرویدی شما در روزهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - اخیر کند شده یا حجم بسته اینترنت که خریداری می کنید زودتر از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - حالت عادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - تمام می شود، ممکن است قربانی بدافزار جدیدی به نام «DrainerBot» شده باشید که به گفته محققان، تاکنون بیش از 10 میلیون دستگاه اندرویدی را آلوده کرده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - است.

اپلیکیشن‌های آلوده ماهانه تا 10 گیگابایت از بسته اینترنت کاربر را مصرف می‌کنند

بدافزار مورد بحث خود را در بازی ها و اپلیکیشن های به ظاهر بی خطر پنهان کرده و پس از قرارگیری روی حافظه تلفن هوشمند، شروع به دانلود ویدیوهای تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - (تا حجم 10 گیگابایت در ماه) می کند. البته این ویدیوها هیچگاه توسط کاربر مشاهده نمی شوند و پس از دانلود از حافظه پاک می گردند؛ اما همین فرآیند دانلود ویدیوی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - تبلیغاتی توسط یک دستگاه (کاربر) واقعی منبع درآمد اصلی توسعه دهندگان بدافزار DrainerBot بوده و درآمد سرشاری را روانه جیب آنها می کند.

به گفته اریک روزا، معاون ارشد و مدیر بخش داده های ابری شرکت اوراکل، درینر بات یکی از نخستین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - بدافزارهاییست که به صورت مستقیم موجب ضرر مالی کاربران شده و علاوه بر مصرف حجم دیتای خریداری شده توسط آنها، با در اختیار گرفتن منابع سیستم و فعالیت 24 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - ساعته، سبب داغ شدن دستگاه و کاهش عمر باتری آن نیز می شود.

طبق نتایج تحقیق اوراکل، تاکنون نرم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - افزارهای مختلفی به DrainerBot آلوده شده اند که در آخرین بررسی 5 اپلیکیشن به عنوان حاملان اصلی بدافزار مورد بحث معرفی گشته اند:

  • Perfect365
  • VertexClub
  • Draw Clash - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - of Clans
  • Touch ‘n’ Beat - Cinema
  • Solitaire: 4 Seasons

شرکت مورد اشاره هم اکنون در حال تکمیل لیست کامل اپلیکیشن های حامل DrainerBot بوده و گوگل نیز نرم افزارهای آلوده را یکی پس از دیگری از فروشگاه گوگل پلی حذف می کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان

اما چگونه بفهمیم که آیا تلفن ما هم به بدافزار قاتل بسته اینترنت آلوده شده یا خیر؟

برای اطلاع از این موضوع ابتدا به آدرس Settings > Connections > Data Usage > App Data Usage مراجعه کرده و میزان دیتای مصرفی توسط نرم افزارهای خود را بررسی کنید.

اگر اپلیکیشنی به جز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای تغییر IP و یوتوب (یا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - هر پلتفرمی که با فایل های ویدیویی سر و کار دارد) مصرف اینترنت چند گیگابایتی در ماه داشت، احتمالاً به DrainerBot آلوده بوده و بهتر است - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - آن را هرچه سریعتر پاک کنید.

نشانه های دیگری مانند کند شدن دستگاه یا داغ شدن در زمانی که مشغول انجام بازی های سنگین روی گوشی نیستید هم می توانند زنگ خطری مبنی بر آلوده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - شدن دیوایس اندرویدی شما باشند.

گفتنی است بدافزار DrainerBot با استفاده از کیت توسعه شرکت هلندی Tapcore ساخته شده که در اصل برای کسب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - درآمد توسعه دهندگان از نسخه های کرک شده نرم افزارهای خود در اختیارشان قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان - بود.

- تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مینودشت استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone