🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31805.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ شایعات را تکذیب کرد؛ همه مدل های گلکسی اس 10 دست کم ۸ گیگابایت رم دارند

چهار شنبه هفته قبل سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس معرفی شدند. در مراسم معرفی پرچمداران سامسونگ، مشخص شد که این دو مدل حداقل ۸ گیگابایت رم خواهند داشت. با این حال شایعاتی مبنی ...

چهار شنبه هفته قبل سامسونگ گلکسی اس 10 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - و گلکسی اس 10 پلاس معرفی شدند. در مراسم معرفی پرچمداران سامسونگ، مشخص شد که این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - دو مدل حداقل ۸ گیگابایت رم خواهند داشت. با این حال شایعاتی مبنی بر عدم تطابق رم گلکسی اس 10 با مشخصات ذکر شده مطرح گشته که نشان می‌دهد برخی از مدل‌های گلکسی اس 10 تنها ۶ گیگابایت رم دارند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران

این در حالی است که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - میان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - خانواده گلکسی اس 10 تنها مدل ارزانتر یعنی گلکسی S10e قرار است ۶ گیگابایت رم داشته باشد و نسخه‌هایی با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - این ویژگی اصلاً وجود خارجی ندارند. شرایط کمی نا به سامان تر شده چرا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - که عکس‌هایی از صفحه تنظیمات حافظه گلکسی اس 10 منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل در بهترین حالت، ۶ گیگابایت رم دارد.

وبسیات اندروید پلیس حتی پا را فراتر گذاشته و مدعی شده که در هر دو مدل گلکسی اس 10 که ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - داخلی دارند تنها ۶ گیگابایت رم تعبیه شده است. در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - حالی که این مدل ها قرار بوده ۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - رم داشته باشند.

به گفته‌ی این سایت در صفحه مشخصات گرانترین گوشی خانواده گلکسی اس 10 یعنی مدل ۱ ترابایتی گلکسی اس 10 پلاس ذکر شده که ۸ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - گیگابایت رم دارد. این در حالی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - است که قرار بوده رم گلکسی اس 10 پلاس ۱۲ گیگابایت باشد.

بسیاری از کاربران این مسئله را محکوم کرده‌اند و مدعی شده‌اند که سامسونگ خریدارانش را گول زده است. با این وجود سامسونگ تمامی شایعات موجود را تکذیب کرده و مدعی شده که این مدل‌ها دقیقاً مطابق با مشخصات اعلام شده عرضه خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران

بنابراین کاربران می‌توانند با خیال راحت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - به خرید پرچمداران سامسونگ بپردازند و تمامی این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. به گفته‌ی سامسونگ، تمامی این مشکلات، بر اساس اشتباهات فردی رخ داده و مشکلی در روند تولید این گوشی‌ها بوجود نیامده است.

در پایان سخنگویان سامسونگ مدعی شده‌اند که به طور حتم گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس ۸ یا ۱۲ رم خواهند داشت و خبری از نسخه‌های ۶ گیگابایتی برای این مدل‌ها نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone