🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31807.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ هنوز 5G نیامده اینترنت 6G می‌خواهد

این روزها اینترنت 5G به بازار رقابت داغی بدل شده و بسیاری از شرکت‌ها قصد دارند در کنگره جهانی موبایل امسال از محصولات این چنینی خودشان رونمایی کنند. با این حال ترامپ گامی فراتر از ...

این روزها اینترنت 5G به بازار رقابت داغی بدل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - شده و بسیاری از شرکت‌ها قصد دارند در کنگره جهانی موبایل امسال از محصولات این چنینی خودشان رونمایی کنند. با این حال ترامپ گامی فراتر از این نسل پنجم شبکه ارتباطی برداشته و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - می‌خواهد که هر چه سریعتر اینترنت 6G را در اختیار داشته باشد. رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی اعلام کرد که امیدوار است هر چه سریعتر اینترنت 6G در ایالات متحده آمریکا به راه افتد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان

مشخص نیست ترامپ تحت تاثیر چه اتفاق یا گفته‌هایی قرار گرفته که ناگهان توییتی در حمایت از نسل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - پنجم و ششم شبکه ارتباطات مخابراتی منتشر کرده است. شاید معرفی سامسونگ گلکسی اس 10 5G و خبرهای آن موجب شده ترامپ به این مبحث علاقه پیدا کند.

هم اکنون برخی اپراتور‌های آمریکایی، شبکه‌ فعال 5G ندارند و این مسئله بر نظر ترامپ تاثیر گذاشته تا از اپراتور‌های شبکه موبایلی ایالات متحده بخواهد، پای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - نسل پنچم ارتباطات مخابراتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - را به آمریکا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - باز کنند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان
منتظر عرضه آیفون 5G در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - نباشید

دونالد ترامپ در این توییت گفت:

«من می‌خواهم تکنولوژی 5G و حتی 6G سریعاً در ایالات متحده به راه افتد. این [تکنولوژی] بسیار قوی‌تر و هوشمندتر از نمونه‌های موجود به شمار می‌رود. شرکت‌های آمریکایی باید تلاش کنند که در این زمینه عقب نیفتند چرا که دلیلی ندارد که چنین اتفاقی رخ دهد.»

هفته گدشته ژنرال جیمز جونز که پیشتر مشاور امنیت ملی اوباما محسوب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - می‌شد اعلام کرد که آمریکا در بازاریابی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - تجهیزات شبکه‌های 5G از چین عقب افتاده. این ژنرال در کنفرانس امنیتی مونیخ عنوان نمود که دولت چین به شرکت‌های مخابراتی بومی خود کمک مالی بسیاری کرده و این مسئله زمینه ساز پیشرفت تکنولوژی 5G در این کشور شده.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان
مشاور امنیتی اوباما: آمریکا در تکنولوژی 5G از چین عقب افتاده

این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - مسئله موجب شده که کمپانی‌های چینی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - بتوانند با صرف هزینه‌ی کمتری تجهیزات مخابراتی 5G تولید کنند و آنها را با قیمت ارزانتری عرضه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - نمایند. بدین ترتیب آمریکا از چین عقب افتاده و این کشور می‌تواند بازار تجهیزات 5G جهان را در دست بگیرد.

از سوی دیگر آمریکا چندی پیش  استفاده از تجهیزات مخابراتی 5G چین را ممنوع کرد و حتی قوانین تحریم استفاده از تجیهزات مخابراتی این شرکت یا هر کمپانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - چینی در دست تصویب است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان
سامسونگ ۲۲ میلیارد دلار در حوزه‌ی فناوری 5G سرمایه گذاری کرده

بنابراین اپراتور‌های موبایلی آمریکا یا مجبورند خود تجهیزات موردنیاز شبکه 5G را تولید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - کنند یا اینکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - دست به دامن کمپانی‌های کشور‌های دیگر نظیر کره جنوبی شوند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - و از سامسونگ کمک بگیرند.باید دید که بالاخره پایان رقابت ملیت‌های مختلف بر سر بازار 5G و اینترنت 6G به کجا می انجامد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone