🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15569.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل به فروش آی‌مک‌های قدیمی در کنار آی‌مک ۲۰۲۱ ادامه می‌دهد

اپل دیشب بالاخره از نسل جدید آی‌مک ۲۴ اینچی با تراشه اختصاصی M1 رونمایی کرد. این دستگاه پس از حدود یک دهه حالا با ظاهری تازه به بازار می‌آید و رنگ‌های جدیدی خواهد داشت، اما ...

اپل دیشب بالاخره از نسل جدید آی‌مک ۲۴ اینچی با تراشه اختصاصی M1 رونمایی کرد. این دستگاه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - پس از حدود یک دهه حالا با ظاهری تازه به بازار می‌آید و رنگ‌های جدیدی خواهد داشت، اما اپل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - همچنان به فروش آی‌مک‌های قدیمی با تراشه‌های اینتل ادامه می‌دهد.

آی‌مک ۲۴ اینچی جدید اپل در واقع - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - جانشین مدل پایین‌رده آی‌مک ۲۱.۵ اینچی می‌شود، ولی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - اپل هنوز هم مدل ۲۱.۵ اینچی را با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه می‌کند. این کامپیوتر از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل و گرافیک Iris Plus استفاده می‌کند. این شرکت همچنین به فروش آی‌مک‌های ۲۷ اینچی با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلار ادامه می‌دهد. این آی‌مک‌ها از نسل دهم پردازنده‌های اینتل و گرافیک Radeon - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - Pro بهره می‌برند.

در شایعات گفته شده که این شرکت فعلا مشغول کار روی آی‌مک دیگری با نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ است که احتمالا آن را سال آینده معرفی می‌کند. مدل ۲۴ اینچی جدید آی‌مک چندان بزرگ‌تر از مدل ۲۱.۵ اینچی نیست و اندازه واقعی آن ۲۳.۵ اینچ اعلام شده، اما با قیمت ۱۲۹۹ دلار به بازار می‌آید. ثبت سفارش برای این محصول از ۱۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و عرضه آن از اوایل خرداد انجام می‌پذیرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان
آی‌مک ۲۴ اینچی

آی‌مک جدید در هفت رنگ نقره‌ای، آبی، بنفش، زرد، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - نارنجی، قرمز و سبز عرضه می‌شود و نمایشگر 4.5K دارد. این دستگاه از دوربین 1080p با پردازنده سیگنال تصویری ویژه بهره می‌پردازد. مدل‌های نقره‌ای، آبی، قرمز و سبز در دو نسخه با GPU مجهز به ۷ و ۸ هسته چیپ M1 به بازار می‌آیند ولی مدل‌های زرد، نارنجی و بنفش فقط محدود به نسخه مجهز به GPU با ۸ هسته‌ هستند. تمامی مدل‌ها حداکثر ۱۶ گیگابایت رم یکپارچه دارند. گروه اول با حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و گروه دوم با حداکثر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - ۲ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سقز استان کردستان - ترابایت حافظه SSD به دست کاربران می‌رسند.

اپل دیشب از محصولات دیگری مثل آیپد پرو با تراشه M1، اپل تی‌وی و ایرتگ رونمایی کرد که با مراجعه به این مطلب می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone