تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16855.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اجرای اپ‌های ویندوز در کروم‌بوک‌ها با Parallels Desktop ممکن شد

گوگل در قرارداد با شرکت Parallels، اجرای برنامه‌های ویندوز ۱۰ در کروم بوک‌ها را امکان پذیر کرد. سیستم عامل کروم حالا توانایی اجرای نسخه کامل ویندوز و برنامه‌های دسکتاپ را از درون یک ماشین مجازی ...

گوگل در قرارداد با شرکت Parallels، اجرای برنامه‌های ویندوز ۱۰ در کروم بوک‌ها را امکان پذیر کرد. سیستم عامل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - کروم حالا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - توانایی اجرای نسخه کامل ویندوز و برنامه‌های دسکتاپ را از درون یک ماشین مجازی پیدا کرده است.

برنامه Parallels Desktop for Chromebook Enterprise توانایی اجرای نسخه کامل ویندوز را داشته و اجازه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - فعالیت آن در کنار سیستم عامل کروم و برنامه‌های اندروید را می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - چند برنامه ویندوز را در حالت آفلاین درون ماشین مجازی اجرا کرد. امکان اشتراک گذاری فایل‌ها بین ویندوز و سیستم عامل کروم وجود داشته و حتی می‌توان لینک‌های درون ویندوز را با مرورگر سیستم عامل کروم باز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - کرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان

پرینترهایی که سیستم عامل کروم از آن‌ها پشتیبانی می‌کند در ویندوز نیز قابل استفاده هستند، اما وب کم، میکروفن و دیگر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - دیوایس‌های USB فعلاً - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - از طریق ویندوز قابل استفاده نیستند. Parallels می‌گوید پشتیبانی از لوازم جانبی USB و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - وب‌کم‌ها در آینده از طریق آپدیت امکان پذیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - می‌شود.

برنامه Parallels Desktop - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - for Chromebook - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - Enterprise از هم اکنون با پرداخت اشتراک سالیانه ۷۰ دلار به ازای هر کاربر قابل استفاده است. گوگل نصب برنامه این برنامه را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - روی کروم بوک‌های مجهز به پردازنده اینتل Corei5 یا Corei7 با ۸ گیگابایت رم (برای دیوایس‌های فن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - دار) و ۱۶ گیگابایت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - رم (برای دیوایس‌های بدون فن) توصیه می‌کند. با این وجود گوگل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - می‌گوید بسیاری از کروم بوک‌های جدید از Parallels پشتیبانی می‌کنند.

رویداد مجازی Chrome Dev Summit گوگل در تاریخ نهم تا دهم دسامبر (۱۹ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - تا ۲۰ آذر) برگزار می‌شود. انتظار می‌رود غول موتورهای جستجو در این رویداد اطلاعات تازه‌ای از نسخه جدید سیستم عامل و مرورگر کروم به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مریوان استان کردستان - اشتراک بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone