تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35397.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا سهم زبان فارسی در اینترنت به ۴ درصد می‌رسد؟

وزیر ارتباطات به تازگی اعلام کرده است که سهم زبان فارسی در اینترنت به ۲ درصد رسیده است؛ درصدی قابل قبول با توجه به این موضوع که ایران حدود یک درصد از جمعیت جهان را ...

وزیر ارتباطات به تازگی اعلام کرده است که سهم زبان فارسی در اینترنت به ۲ درصد رسیده است؛ درصدی قابل قبول با توجه به این موضوع که ایران حدود یک درصد از جمعیت جهان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را تشکیل می‌دهد. «آذری جهرمی» همچنین عنوان کرده است در آینده، این سهم باید با دو برابر شدن به ۴ درصد برسد. اما آیا اکنون توانایی رسیدن به چنین سهمی را داریم؟

«خسرو سلجوقی»، مشاور وزارت ارتباطات و شخصی که پیش از این مدیریت پروژه‌ ۱۰ برابر کردن محتوای داخلی را در کارنامه‌اش داشته، عنوان می‌کند که ۲ درصد فعلی، یک جهش و پیشرفت قابل قبول نسبت به گذشته است اما از طرفی، سایر کشورها هم در این شرایط بیکار نیستند: «برای مثال اعراب مدتی است مجموعه‌ای را با هدف افزایش سهم زبان عربی در اینترنت تاسیس کرده‌اند. با وجود این‌ها، ما امروز از کشورهای عربی شرایط بهتری داریم. هدف هم این است که به ۴ درصد برسیم که عدد بزرگی است.»

تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

براساس آخرین آمارهای «W3Techs» که در یکم تیرماه منتشر شده، زبان انگلیسی با ۵۲.۶ درصد اول، زبان آلمانی با ۶.۴ درصد دوم و زبان روسی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با ۶.۲ درصد در رتبه سوم قرار دارند. از سوی دیگر زبان فارسی با سهمی ۱.۹ درصدی در جایگاه نهم ایستاده و به احتماد زیاد، وزیر ارتباطات هم به همین آمار استناد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده است.

حال گفته می‌شود که باید سهم زبان فارسی به ۴ درصد برسد که با توجه به آماری که از رتبه‌های دوم و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سوم مشاهده می‌کنید، مشخص است کار چندان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ساده‌ای نیست و در این مسیر موانعی وجود دارند. سلجوقی، یکی از اصلی‌ترین موانع را «عدم وجود یک متولی مشخص - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای افزایش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سهم زبان فارسی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در اینترنت» - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌داند:

تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

«از دید من، یکی از موانع این است که متولی این بخش و همچنین متولی پیشران توسعه IT کشور چندان مشخص نیست. شاید اگر این بخش حل شود، بتوانیم پیشرفت بهتری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - داشته باشیم. بهتر است یک سازمان فرابخشی چنین وظیفه‌‌ای را برعهده بگیرد که می‌تواند ترکیبی از سازمان‌های مختلف باشد. این اصلی‌ترین بخشی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در آن خلاء داریم.»

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، افزایش استفاده کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی در چهار سال گذشته است. تلگرام بیشتر از ۴۰ میلیون کاربر داشت و حالا اینستاگرامی که شایعه مسدود شدنش به گوش می‌رسد، به گفته کارشناسان حدود ۲۶ میلیون کاربر در ایران دارد. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده از شبکه‌های اجتماعی، باعث شد تا در سال‌های اخیر سهم زبان فارسی در اینترنت از یک به دو درصد برسد.

اما آیا مسدود شدن تلگرام، و مسدود شدن احتمالی اینستاگرام به سهم زبان فارسی در اینترنت لطمه نمی‌زند؟ سلجوقی در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پاسخ به این پرسش می‌گوید: «معمولاً شاهد جابه‌جایی کاربران در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هستیم. به نظرم این اثر چندان زیاد نیست، هرچند می‌تواند اثر اولیه داشته باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone