تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24338.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آدیداس از دو هدفون ورزشی بیسیم رونمایی کرد

آدیداس طی همکاری تازه اش با شرکت سوئدی Zound از هدفون های ورزشی جدیدی رونمایی کرد. این محصولات که تحت نام آدیداس اسپورت وارد بازار می شوند، شامل هدفون داخل گوشیFWD-01 و هدفون روگوشی RPT-01 می شوند ...

آدیداس طی همکاری تازه اش با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شرکت سوئدی Zound - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از هدفون های ورزشی جدیدی رونمایی کرد. این محصولات که تحت نام آدیداس اسپورت وارد بازار می شوند، شامل هدفون داخل گوشیFWD-01 و هدفون روگوشی RPT-01 می شوند و هر دویشان برای کاربرانی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - طراحی شده اند که حین دویدن یا انجام تمرینات ورزشی دوست دارند به موزیک گوش دهند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان

FWD-01 به خاطر برخورداری از استاندارد IPX4 در برابر عرق - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بدن مقاوم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است. این هدفون مجهز به یک سیم بافت دار است که به سختی گره می افتد و سری های مغناطیسی خاصی برای آن در نظر گرفته شده که میتوانید با کمک آن هدفون را دور گردن خود قرار دهید. طبق گفته آدیداس این هدفون ها پس از هر بار شارژ تا ۱۶ ساعت قابلیت پخش موسیقی دارند و به لطف بهره گیری از تکنولوژی جدیدی به نام «شفافیت پسیو» یا passive transparency امکان شنیدن صداهای پیرامونی را هم برای کاربر فراهم خواهند کرد.

اگر به هدفون های روگوشی علاقمند هستید آدیداس محصول - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دیگری به نام RPT-01 را معرفی کرده که بالشتک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های قابل تعویض و قابل شستشوی منحصربفردی دارد. این هدفون همچنین مکانیزمی برای فیت کردن ابعادش متناسب با اندازه سر کاربر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد و به خاطر دارا بودن استاندارد IPX4 در برابر عرق بدن نیز مقاوم است. طبق اعلام شرکت سازنده عمر باتری این هدفون پس از هر بار شارژ چهل ساعت است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان

یک جوی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استیک چهار جهته نیز روی کاپ گوش سمت راست این هدفون تعبیه شده است که پخش موسیقی و کنترل صدای خروجی را میسر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کند. بدنه این هدفون نیز از استحکام و انعطاف پذیری بالایی بالایی برخوردار است و بارها و بارها میتوانید آن را خم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و راست کنید.

هر دوی این هدفون ها تا اواخر این ماه وارد بازار می شوند. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قیمت تعیین شده برای مدل FWD-01 برابر با ۱۴۹ دلار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و برای مدل RPT-01 در حدود ۱۶۹ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone