🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18236.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اعطای ۱۱۴ میلیون دلار سهام محدود اپل به تیم کوک به عنوان پاداش

تیم کوک در صورتی که تا پنج سال دیگر در سمتش باقی بماند به ۶۶۷,۹۷۴ سهم محدود (RSU) اپل با ارزش بیش از ۷۶ میلیون دلار دست پیدا می‌کند. دریافت نیمی از این سهام به ...

تیم کوک در صورتی که تا پنج - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - سال دیگر در سمتش باقی بماند به ۶۶۷,۹۷۴ سهم محدود (RSU) اپل با ارزش بیش از ۷۶ میلیون دلار دست پیدا می‌کند. دریافت نیمی از این سهام به عملکرد وی بستگی دارد و افزایش این میزان به ۱ میلیون سهم نیز ممکن است.

طبق پرونده موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، نیمی از این مقدار سهام در سه بخش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - مساوی به تیم کوک اعطا می‌شود، بنابراین مدیرعامل اپل از آوریل ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵، سالانه ۱۱۱,۳۲۹ سهام دریافت خواهد کرد.

بخش دوم این سهام مبتنی بر عملکرد بوده و با توجه به بازده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - نسبی سهام در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - اختیار وی قرار می‌گیرد. تیم کوک با توجه به عملکرد این کمپانی، می‌تواند تا ۲۰۰ درصد ۳۳۳,۹۸۷ سهام محدود نیز دریافت کند:

«این واحدهای سهام محدود مبتنی بر عملکرد، برای واگذاری در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده‌اند. میزان سهام می‌تواند ۰ تا ۲۰۰ درصد مقدار هدف باشد که به بازده نسبی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - سهام در اولین روز سال مالی ۲۰۲۱ و آخرین روز سال مالی ۲۰۲۳ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - بستگی دارد.»

در صورتی که عملکرد اپل در شاخص «S&P 500» در صدک ۸۵ یا بالاتر نسبت به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - دیگر کمپانی‌ها قرار بگیرد، کوک در مجموع به ۱,۰۰۱,۹۶۱ سهام دست پیدا می‌کند که بر اساس قیمت روز سهام این غول دنیای فناوری، ارزش آن به ۱۱۴ میلیون دلار می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان

برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ تا به امروز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - شاهد اعلام برنامه اعطای سهام به کوک هستیم که آخرین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - آن سال ۲۰۲۱ به وی واگذار خواهد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - شد. اعضای هیئت مدیره درباره واگذاری این میزان سهام اعلام کرده‌اند:

«تیم نوآوری و تمرکز بی‌نظیری به عنوان مدیرعامل داشته و رهبری ارزشمند و به همراه یکپارچگی را به نمایش گذاشته است. برای اولین بار در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - حدود یک دهه، تیم به علت رهبری فوق‌العاده خود، سهام جدیدی دریافت می‌کند.»

تنها تیم کوک سهام دریافت نمی‌کند، بلکه چندین کارمند دیگر مانند «جف ویلیامز»، «لوکا مائستری» و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلستان استان گلستان - «دیردر اوبراین» نیز ۱۷۸,۱۲۸ سهام دریافت خواهند که نیمی از آن در فاصله ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ به آن‌ها اعطا شده و نیمی دیگر مبتنی بر عملکرد است.

پرداخت این هدایا مدیران اپل را تشویق می‌کند که حداقل تا سال ۲۰۲۵ در این شرکت حضور داشته باشند و در همین راستا انتظار می‌رود کوک تا این تاریخ به مدیریت خود ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone