🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28259.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سازمان ملل: نگرانی آمریکا از تجهیزات 5G هواوی انگیزه سیاسی دارد

دبیر کل آژانس مخابرات و اینترنت سازمان ملل متحد در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه هواوی تاکید کرد که دغدغه های آمریکا پیرامون استفاده از تجهیزات ساخت این شرکت چینی در شبکه های 5G بیشتر ...

دبیر کل آژانس مخابرات و اینترنت سازمان ملل متحد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه هواوی تاکید - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرد که دغدغه های آمریکا پیرامون استفاده از تجهیزات ساخت این شرکت چینی در شبکه های 5G بیشتر ناشی از مسائل سیاسی و تجاری است.

«هولین ژائو»، که ریاست اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) را بر عهده دارد در ژنو به خبرنگاران گفت که تامین امنیت شبکه های 5G به سود همه طرف ها است اما تا کنون شواهدی که ادعاهای مطرح شده علیه هواوی را اثبات کند ارائه نشده است:

در حال حاضر مدرکی دال بر این ادعاها وجود ندارد. به نظر من باید فرصت رقابت برابر با دیگر شرکت ها به هواوی داده شود و اگر در طول فرایندهای پیاده سازی مشکلی پیدا شد آن وقت می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توان آنها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را متهم کرد. اما اگر دلیلی برای قرار دادن این شرکت در لیست سیاه وجود ندارد، تحریم آنها عادلانه نیست.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

به گفته وی شرکت های مخابراتی به تضمین امنیت سخت افزارهای به کار رفته در شبکه متعهد هستند چرا که در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - غیر این صورت با مشکلاتی از سوی مقامات یا حتی تحریم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تجهیزات از سوی کاربران مواجه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خواهند شد.

با این وجود آمریکا تلاش بسیاری را برای متقاعد کردن دیگر کشورها از جمله کانادا، بریتانیا، آلمان و استرالیا به کنار گذاشتن تجهیزات ساخت هواوی در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دستور کار قرار داده است. این کشور بدون ارائه شواهد کافی مدعی است که کمپانی چینی از تجهیزات خود و به ویژه زیرساخت شبکه های 5G به منظور جاسوسی از کاربران و شرکت ها استفاده می کند.

هواوی اما از دولت آمریکا به خاطر منع موسسات دولتی از خرید تجهیزات آنها شکایت کرده است. این شرکت قصد دارد به بزرگترین تولید کننده گوشی جهان و برند اول موبایل در اروپا تبدیل شود اما سیاست جدید غربی ها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - احتمالا چالش هایی را در راستای رسیدن به این هدف ایجاد خواهد کرد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت ایکس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone