🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39101.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت بسته امنیتی برای رفع آسیب پذیری چیپست های اینتل را منتشر کرد

مایکروسافت امروز آپدیت امنیتی ویژه ای را برای نسخه های تحت پشتیبانی ویندوز منتشر کرده است. این بسته نرم افزاری بخشی از مجموعه آپدیت هاییست که در نهایت کاربران را در برابر آسیب پذیری چیپست ...

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - امروز آپدیت امنیتی ویژه ای را برای نسخه های تحت پشتیبانی ویندوز منتشر کرده است. این بسته نرم افزاری بخشی از مجموعه آپدیت هاییست که در نهایت کاربران را در برابر آسیب پذیری چیپست های اینتل و محصولات AMD و ARM محافظت خواهد نمود.

منابع نزدیک به مایکروسافت می گویند انتشار این آپدیت به صورت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خودکار از ساعت 13:30 امروز (پنجشنبه) برای ویندوز 10 آغاز می شود، اما دیگر نسخه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های ویندوز از جمله 7 و 8 باید از طریق «ویندوز آپدیت» به این کار اقدام کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اگرچه مایکروسافت نیز همچون اپل به سرعت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در مورد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این آسیب پذیری حیاتی واکنش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نشان داده، اما بسته شدن کامل حفره امنیتی به آپدیت فرمور از سوی سازندگان چیپست وابسته است. برخی شرکت های توسعه دهنده نرم افزار های امنیتی هم باید محصولات خود را به روز رسانی کنند تا با پچ های جدید سازگاری یابند، ضمن اینکه برخی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تغییرات در سطح دسترسی کرنل نیز ضروری است.

در آغاز گفته می شد آپدیت فرمور و پچ نرم افزاری باعث کاهش قابل توجه کارآیی پردازشی سیستم ها می شود، اما کارشناسان اعلام کردند پردازنده های اینتل بر پایه معماری اسکای لیک یا جدیدتر از آن با مشکل جدی مواجه نیستند و فقط پردازنده های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قدیم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تر تحت تأثیر قرار می گیرند.

اطلاعات کامل و دقیق این حفره های امنیتی توسط گوگل شناسایی شده و به زودی منتشر خواهد شد. طبق اطلاعات موجود، اکثر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن ها و برنامه ها می توانند به محتوای بخش های کنترل شده از حافظه کرنل سیستم دسترسی یابند. کرنل در تمام سیستم های عامل کنترل کاملی روی تمام سیستم دارد و اپلیکیشن ها را به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سخت افزار (پردازنده، حافظه و غیره) مرتبط می سازد. نقص چیپست های مدرن به مهاجمین اجازه می دهد تا از این محتوای کنترل شده برای اهداف خرابکارانه استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone