🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31968.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 را در قاب‌های محافظ خود ببینید [تماشا کنید]

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 10 در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها مربوط به انتشار ویدیویی از کیس‌های محافظ پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌شود. مانند گذشته، سامسونگ برای ...

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 10 در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها مربوط به انتشار ویدیویی از کیس‌های محافظ پرچم‌دار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بعدی سامسونگ می‌شود.

مانند گذشته، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سامسونگ برای گلکسی اس 10 هم تعدادی کیس مجهز به LED عرضه خواهد کرد. با نگاه‌ کردن این ویدیو می‌توان فهمید که کیس‌های محافظ ذکر شده شباهت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زیادی به مدل‌های قبلی خود دارند و بنابراین با استفاده از آن‌ها هم می‌توان اطلاعات مختلفی از گوشی را از طریق پنل جلویی دید.

دیگر نکته جالب در مورد این قاب‌های محافظ به پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن‌ها از قابلیت Wireless PowerShare برمی‌گردد که به اس 10 اجازه می‌دهد شارژ خود را به صورت وایرلس با دستگاه‌های دیگری که نزدیک آن هستند به اشتراک بگذارد.

جدا از موارد بالا، در این ویدیو تنها رنگ تیره این قاب محافظ به چشم می‌خورد با توجه به اطلاعاتی که پیش از این در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فضای مجازی منتشر شده بود، به احتمال زیاد باید منتظر عرضه رنگ‌های سبز، آبی، سفید، زرد، سرمه‌ای و صورتی هم باشیم. هنوز مشخص نیست که آیا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تعدادی از رنگ‌های به صورت انحصاری متعلق به گلکسی S10e خواهند بود یا روی تمام مدل‌های پرچم‌دار بعدی سامسونگ از آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

جدا از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این نوع قاب‌ها، سامسونگ کیس‌های محافظی از جنس چرم را در رنگ‌های تیره، سبز، خاکستری، قرمز، سفید و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زرد برای گلکسی اس 10 عرضه خواهد کرد. در ضمن اخیرا رندرهای مطبوعاتی جدیدی از این کیس‌ها منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروزان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** کولر گازی گری GWHI SAVE-H30H1 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone