🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37433.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بریدگی نمایشگر موبایل‌تان را با اپ اندرویدی Nacho Notch پنهان کنید

حالا که تلفن های هوشمند ناچ دار مثل قارچ در حال تکثیر شدن هستند، نیازهای جدیدی هم برای کاربران این دیوایس ها به وجود می آید. اگر یک موبایل اندرویدی دارای بریدگی نمایشگر خریداری کرده ...

حالا که تلفن های هوشمند ناچ دار مثل قارچ در حال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تکثیر شدن هستند، نیازهای جدیدی هم برای کاربران این دیوایس ها به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وجود می آید. اگر یک موبایل اندرویدی دارای بریدگی نمایشگر خریداری کرده اید، شاید بدتان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیاید که گزینه ای برای پنهان کردن موقت این بریدگی هم در اختیار داشته باشید.

چندی پیش یک توسعه دهنده شخص ثالث با ارائه اپلیکیشنی توانست این گزینه را برای کاربران آیفون X فراهم کند. اما حالا نوبت به برنامه نویسان اندروید رسیده که همین گزینه را برای کاربران طرفدار این پلتفرم به ارمغان بیاورند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Nacho Notch در پلی استور منتشر شده که این کار را برای دیوایس های اندرویدی انجام می دهد. این اپلیکیشن پس از نصب، به شکل یک آیکن در نوار ابزار اندروید ظاهر می شود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا بتوانید به سرعت به آن دسترسی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داشته باشید.

وقتی که آیکن اپلیکیشن را لمس کنید، خواهید دید که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ناچ یا بریدگی نمایشگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به یک خط ممتد سیاه رنگ تبدیل می شود. با فشردن مجدد آیکن هم می توانید دوباره ناچ را در بالای نمایشگر ببینید.

نکته خوب دیگر در مورد Nacho Notch اینکه اپلیکیشن به طور خودکار خود را با طول بریدگی نمایشگر مطابقت می دهد، بنابراین برای این موضوع به هیچ تنظیمات اضافه ای نیاز نخواهید داشت.

این اپلیکیشن رایگان است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و روی کلیه دیوایس های مبتنی بر اندروید ۷.۰ دارای بریدگی نمایشگر اجرا می شود. بنابراین اگر دیوایسی با این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خصوصیات داشته و خواهان پنهان سازی بریدگی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر هستید، می توانید Nacho Notch را همین حالا از پلی استور دریافت نمایید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Nacho Notch — Notch Hider

سازنده: Zachary - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Wander قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone