🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33579.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با تحریم‌های آمریکا اپلیکیشن‌های ایرانی از App Store و Google Play حذف شدند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات دلیل حذف شدن اپلیکیشن‌های کسب‌وکارهای نوپای ایرانی از فروشگاه App Store یا Google Play را تحریم‌های آمریکا عنوان کرد و گفت که این اقدامات قهری یک‌جانبه، حق توسعه را به‌طور اعم ...

رئیس سازمان فناوری اطلاعات دلیل حذف شدن اپلیکیشن‌های کسب‌وکارهای نوپای ایرانی از فروشگاه App Store یا Google Play را تحریم‌های آمریکا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - عنوان کرد و گفت که این اقدامات قهری یک‌جانبه، حق توسعه را به‌طور اعم و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - را به‌طور اخص مورد تهدید قرار می‌دهد.

«امیر ناظمی» در شصت و سومین نشست سطح بالای کمیته مشورتی سازمان جهانی آیکان (GAC) از تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران در حوزه فناوری اطلاعات انتقاد کرد و گفت که تحریم‌های یک‌جانبه که به‌عنوان «اقدامات قهری یک‌جانبه» (UCM) شناخته می‌شوند، نمونه‌ای واضح از نقض حقوق اساسی آسیب‌پذیرترین اقشار است:

«تحریم‌های ایالات‌متحده در زمینه صادرات فناوری به ایران، بر اساس مقررات تنظیم‌شده توسط این کشور، صادرات، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - صادرات مجدد، فروش و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - عرضه هر نوع کالا، فناوری یا خدمت، به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، از ایالات‌متحده یا یک فرد آمریکایی در هر نقطه دنیا به ایران را منع کرده است. چنانکه در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - آمازون برای فروش کالاهای مصرفی ۳۰۰ دلاری به یک ایرانی مورد بازجویی قرار گرفت.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان

به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که این ممنوعیت حتی «فراهم آوردن دسترسی به اینترنت توسط اشخاص آمریکایی به ایرانیان» را نیز شامل می‌شود:

«توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ایرانی نمی‌توانند محصولات خود را در App Store یا Google Play عرضه کنند. همچنین هیچ فرد ایرانی نمی‌تواند از محصولات Adobe AMD، MATLAB، McAfee و بسیاری دیگر استفاده کند و همچنین برخی از خدمات Google، Microsoft، ESET یا Oracle یا وب‌سرویس‌های مختلف آن‌ها از آدرس IP با اصلیت ایرانی، ممنوع شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - است. حتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - نرم‌افزارهای ضروری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای تجهیزات پزشکی نیز از این تحریم‌ها مستثنی نشده‌اند.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان

به گفته رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در چند ماه گذشته اپلیکیشن‌های بسیاری از کسب‌وکارهای نوپای ایرانی از فروشگاه App Store یا Google Play حذف‌شده‌اند و چنین محدودیت‌هایی کسب‌وکارهای نوپای ایرانی را مسیر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با چالش و مانع مواجه کرده‌است.

به گفته وی، محدود کردن دسترسی مردم به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - دانش، به‌صورت یک‌طرفه توسط یک کشور، حق دسترسی آزاد به اطلاعات را نقض می‌کند. در دنیای واقعی، تحریم‌ها مردم و نه دولت‌ها را هدف قرار می‌دهد. چنین تحریم‌هایی فرصت‌های منصفانه را از شهروندان سلب می‌کند و شکاف دیجیتالی را در جامعه‌ بین‌الملل گسترش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما از تلاش‌های بسیاری از نمایندگان دولت‌ها در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - جهت گسترش استقلال آیکان از قوانین ایالات‌متحده و تقویت توانایی خود به‌ منظور مقاومت در برابر تحریم‌های OFAC علیه سایر ملت‌ها و کشورها حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: «هیچ‌چیز برای عملکرد آیکان (ICANN ) پرآسیب‌تر از محدودیت‌های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - خودسرانه در دسترسی آزاد به اینترنت، داده‌ها و اطلاعات توسط برخی کشورها برای رسیدن به اهداف سیاسی نامشروع نیست.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان

گفتنی‌ست آیکان (ICANN) ، مؤسسه جهانی اینترنت برای اعداد و نام‌های اختصاص یافته است که مسئول پروتکل اینترنتی، تخصیص فضای آدرس، تعیین پروتکل، مدیریت سیستم دامنه‌های کشوری و عمومی و مدیریت سیستم سرور ریشه (Root Server) است.

کمیته مشورتی دولتی (GAC) متشکل از نمایندگان دولت‌ها بوده و وظیفه اصلی آن مشاوره به هیات‌مدیره آیکان در جنبه‌های سیاست‌گذاری عمومی حاکمیت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - اینترنت است.

امسال همزمان با شصت و سومین نشست - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - آیکان، نشست سطح بالای دولتی به دعوت کشور اسپانیا در قالب جلسه GAC برگزار شد که نمایندگانی از کشورهای مختلف در سطح وزیر یا معاون وزیر در آن حضور داشتند.

این جلسه هر دو سال یک بار برگزار شده و نشست سال جاری چهارمین دوره آن است که رئیس سازمان فناوری اطلاعات به نمایندگی از ایران در نشست این دوره سخنرانی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone