🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33580.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام چیپست قدرتمند اسنپدراگون 675 را معرفی کرد

کوالکام چیپست اسنپدراگون 675 را با ویژگی های پیشرفته برای گوشی های میان رده پریمیوم معرفی کرد. مهم ترین ویژگی این چیپست را می توان استفاده از معماری جدید Kryo 460 دانست که بر اساس ...

کوالکام چیپست اسنپدراگون 675 را با ویژگی های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیشرفته برای گوشی های میان رده پریمیوم معرفی کرد. مهم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ترین ویژگی این چیپست را می توان استفاده از معماری جدید Kryo 460 دانست که بر اساس هسته های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پردازنده Cortex-A76 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساخت کمپانی ARM طراحی شده است. این معماری برای محصولات پرچمدار طراحی شده و تا به امروز در محصولات کوالکام شاهد حضور آن نبوده ایم. در واقع هواوی Kirin - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 980 اولین چیپست مطرح بازار با هسته های A76 بوده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اسنپدراگون 675 از معماری دوخوشه ای نامتقارن استفاده می کند؛ دو هسته قدرتمند با فرکانس 2.0 گیگاهرتز اجرای فعالیت های سنگین را بر عهده دارند و شش هسته کم مصرف با فرکانس 1.78 گیگاهرتز هم نیاز کاربر را در شرایط عادی با مصرف انرژی پایین برآورده می کنند. البته برای مقایسه، بهتر است بدانید که اسنپدراگون 845 از هسته های قدرتمند 2.8 گیگاهرتزی Cortex-A75 استفاده می کند و سرعت بسیار بیشتری دارد، ضمن اینکه چیپست پرچمدار کوالکام بر اساس معماری 10 نانومتری ساخته شده اما اسنپدراگون 675 با معماری 11 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نانومتری تولید می شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به گفته وب سایت AnandTech کوالکام معمولاً در محصولات میان رده اش به طراحی جدید روی نمی آورد تا محصولات دیگرش را در معرض خطر قرار ندهد، اما - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این رویکرد حالا نقض شده است. همان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طور که می دانید اسنپدراگون 710 به تازگی معرفی شده و حالا اسنپدراگون 675 با عملکرد بهتر از آن در اختیار شرکت های سازنده قرار می گیرد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

جدا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از قدرت پردازش، اسنپدراگون 675 ویژگی های برجسته دیگری هم دارد که پیش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از این فقط در پرچمداران شاهد آنها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بودیم. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پردازشگر سیگنال تصویری (ISP) جدید این چیپست از دوربین اصلی سه گانه پشتیبانی می کند و عملکرد پردازشگر گرافیکی دستگاه هم برای چندین عنوان پرطرفدار، بهینه شده است. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابلیت شارژ سریع +QC4 و پردازنده AI قوی تر هم از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیگر قابلیت های مطرح اسنپدراگون 675 هستند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به گفته کوالکام، محصولات مجهز به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 675 طی سه ماهه نخست سال 2019 میلادی وارد بازار می شوند، بنابراین اگر اواخر سال جاری شاهد حضور انواع و اقسام گوشی های سه دوربینه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در بازار بودید، تعجب نکنید. در ادامه جدول مشخصات این چیپست را در کنار اسنپدراگون 670 و اسنپدراگون 710 می بینید.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone