🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40221.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالاً همراه با ایرفون بلوتوث AKG عرضه می شود

اگرچه هنوز برای گمانه زنی اندکی زود به نظر می رسد اما یکی از افشاگرانی که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به پرچمداران سامسونگ دارد می گوید گلکسی اس 9، همراه با ایرفون ...

اگرچه هنوز برای گمانه زنی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اندکی زود به نظر می رسد اما یکی از افشاگرانی که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پرچمداران سامسونگ دارد می گوید گلکسی اس 9، همراه با ایرفون جدیدی از AKG عرضه می شود که احتمالاً مدلی بلوتوثی خواهد بود. گفتنی است که خانواده گلکسی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اس 8 و فبلت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نوت 8 هم در حال حاضر همراه با ایرباد AKG عرضه شده اند اما این هدفون ها از نوع سیمی هستند.

تحلیل پرفورمنس ایرفون های قرار گرفته در جعبه گلکسی اس 8 و نوت 8 نشان داده که عملکردی بالاتر از میانگین دارند و با ولوم معمولی، کیفیت صدای خوبی در اختیار کاربر می گذارند. این ساده ترین انتظاری است که از بسته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بندی یک موبایل پرچمدار می رود اما عرضه اس 9 همراه با هدفون بلوتوث کاملاً خرق عادت است و اندکی دور از ذهن.

در حال حاضر هیچ محصولی در وب سایت AKG وجود دارد که کاندیدای مناسبی برای عرضه همراه با اس 9 باشد، اما سامسونگ با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - IconX دست به تولید ایرفون هایی بلوتوث زده که توسط AKG تنظیم شده اند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

IconX سامسونگ قیمتی معادل 199 دلار دارد و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بعید است که همراه با اس 9 عرضه شود. از طرف دیگر، استفاده از هندزفری بلوتوث می تواند به معنای حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گلکسی اس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 9 باشد که البته منبع نزدیک به سامسونگ این مسئله را رد کرده و می گوید که جک هدفون، حداقل در مدل های آزمایشی فعلی تعبیه شده است.

استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از هندزفری بلوتوث می تواند به معنای حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گلکسی اس 9 باشد

نکته قابل توجه دیگر در گزارش اخیر، به دوربین گلکسی اس 9 ارتباط دارد. در حالی که طرح های ابتدایی گلکسی اس 9 از چیدمان عمودی دوربین دوگانه حکایت داشته اند، افشاگر مورد اشاره می گوید که این دوربین از تکنولوژی لایه BBAR هم بهره می برد.

BBAR یا «Broadband Anti-Reflection» لایه ای پوششی است که از ایجاد خیرگی در تصویر جلوگیری می کند. البته این نخستین باری نیست که از این تکنولوژی استفاده می شود و بسیاری از موبایل های هوشمند به این لایه تجهیز شده اند، اما شاید سامسونگ به دستاورد تازه ای در این زمینه رسیده که افشاگر را به بیان آن ترغیب کرده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone