🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41638.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کسپرسکی این بار در خدمت هکرهای روسی؛ اطلاعات سازمان امنیت ملی آمریکا فاش شد [به روز رسانی]

دونالد ترامپ همواره نگرانی های خود در مورد جاسوسی دولت روسیه از آمریکا را اعلام می کند و از سوی دیگر کمیسیون علم، فضا و تکنولوژی مجلس نمایندگان ایالات متحده نیز اخیراً تحقیقاتی را در ...

دونالد ترامپ همواره نگرانی های خود در مورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - جاسوسی دولت روسیه از آمریکا را اعلام می کند و از سوی دیگر کمیسیون علم، فضا و تکنولوژی مجلس نمایندگان ایالات متحده نیز اخیراً تحقیقاتی را در خصوص اسناد ارتباط نهاد های دولتی با شرکت امنیتی روسی کسپرسکی انجام داده بود.

حالا مشخص شده که هکرهای مرتبط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - با دولت روسیه موفق شده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - اند اسنادی را از سازمان امنیت ملی آمریکا به سرقت ببرند که با جزئیات بسیار، نشان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - می دهند چطور این سازمان علیه کامپیوترها و شبکه ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - حملات سایبری انجام می دهد. لازم به ذکر است که حملات اخیر به واسطه نفوذ از طریق نرم افزار امنیتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرکت کسپرسکی انجام شده است.

دولت روسیه می تواند اطلاعات رمزنگاری شده به وسیله پروتکل SSL را استخراج کند

نرم افزارهای امنیتی به منظور تحلیل بیشتر به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - صورت مداوم اطلاعات را از کامپیوترها یا سایر دیوایس ها به سرورهای خود ارسال می کنند و در مورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - نرم افزارهای کسپرسکی این سرورها در خاک روسیه قرار دارند. اطلاعات رد و بدل شده توسط این شرکت به واسطه پروتکل امنیتی SSL رمزنگاری می شوند ولی حالا مشخص شده که مأموران دولت روسیه قادر به رمزگشایی آن هستند و می توانند حتی بدون اینکه کسپرسکی یا پیمانکار متوجه شوند، اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج نمایند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل

لازم است یادآوری کنیم که در سال 2016 نیز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - «تاویس اورماندی» (Tavis Ormandy) محقق شرکت گوگل نسبت به آسیب پذیری پروتکل امنیتی SSL مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - کسپرسکی، هشدار داده بود و به نظر می رسید این اشکال از مدت ها قبل وجود داشته ولی کسپرسکی از آن آگاه نبوده است.

«یوجین کسپرسکی» موسس کسپرسکی در خصوص این خبر در توییتر اظهار کرده:

«باز هم یک تئوری توطئه دیگر. ما هرگز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای مقابله با تهدیدات سایبری [هدف محصولات امنیتی کسپرسکی] عذرخواهی نمی کنیم»

لازم به ذکر است که این اولین باری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - است که اعلام شده دولت روسیه از طریق نفوذ به نرم افزارهای کسپرسکی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای حملات اهداف خارج از روسیه استفاده کرده است.

 

به روز رسانی:

«یوجین کسپرسکی» در پاسخ به این خبر اعلام کرده که:

«ما هرگز به اعتماد کاربرانمان خیانت نمی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - کنیم و حتی اگر یک بار هم مرتکب آن شویم، کسب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - کار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - ما محکوم به فنا خواهد بود».

او - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - همچنین اعلام کرده که مهمترین مسئله این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - است که نرم افزار کسپرسکی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - درستی ابزار هک مورد استفاده پیمانکار را به عنوان یک بدافزار تشخیص داده. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - آقای کسپرسکی همچنین ادعا کرده که نرم افزارهای امنیتی شرکتش 100 درصد فاقد هر گونه مشکل امنیتی است.

پروفسور «متیو گرین» (Matthew Green)، متخصص رمزنگاری از دانشگاه جان هاپکینز آمریکا در توییتر اعلام کرده:

«احتمالاً - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرکت کسپرسکی در زمینه این هک، با دولت روسیه همکاری نداشته؛ بلکه به احتمال زیاد نرم افزار آنها به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - طور ترسناکی در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر پارس آباد استان اردبیل - معرض خطر بوده است».

لازم به ذکر است که آقای کسپرسکی نیز توییت پروفسور گرین را در وبلاگ خود منتشر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone