🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41636.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

خانواده پیکسل 2 گوگل، در صورت استفاده از شارژری بهتر با سرعت بیشتر شارژ می شود

در حال حاضر می دانیم که دو موبایل گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال همراه با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شوند و ضمناً برخلاف بسیاری از همتایان، شارژری سریع نیز در ...

در حال حاضر می دانیم که دو موبایل گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال همراه با پشتیبانی از شارژ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سریع - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عرضه می شوند و ضمناً برخلاف بسیاری از همتایان، شارژری سریع نیز در جعبه دو دستگاه قرار گرفته است. اما آیا می دانستید که در صورت تهیه آداپتوری قدرتمندتر، امکان شارژ پیکسل های گوگل با سرعت بالاتر نیز وجود دارد؟

گوگل پیکسل 2 همراه با آداپتور برق 18 واتی Type-C + PD عرضه می شود ما اسمارت فون های تازه کمپانی غول اینترنت، از شارژرهای 27 واتی نیز پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر یکی از آن شارژرهای قدرتمند 27 واتی را خریداری کنید، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می توانید پیکسل های نسل دوم را با سرعتی حتی بالاتر شارژ کنید که قطعاً خبری عالی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای بسیاری از مشتریان احتمالی دو دستگاه است.

اگرچه گوگل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به صورت رسمی اشاره ای به این موضوع در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مراسم معارفه خانواده پیکسل 2 نداشت، اما قطعاً در نظرگیری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این نکته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای علاقه مندان به موبایل های تازه گوگل بسیار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مهم بوده و می تواند مزیت قابل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توجهی به شمار برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone