🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41641.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ آفر؛ راهی برای با خبر شدن از بهترین تخفیف های فروشگاه های اینترنتی

مطابق آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیشتر  از 10 هزار فروشگاه اینترنتی در کشورمان مشغول فعالیت هستند. با در نظر گرفتن این آمار می توان گفت که فروشگاه های اینترنتی کشور حداقل از ...

مطابق آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیشتر  از 10 هزار فروشگاه اینترنتی در کشورمان مشغول فعالیت هستند. با در نظر گرفتن این آمار می توان گفت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که فروشگاه های اینترنتی کشور حداقل از نظر تنوع کالا و پوشش نیازهای مختلف مردم روند مثبت و رو به رشدی را طی می کنند. اما متأسفانه از برخی جنبه ها شرایط چندان مساعدی را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فروشگاه های اینترنتی نمی بینیم.

تقریبا 97 درصد فروشگاه های اینترنتی کشور مجوزهای لازم برای فعالیت را ندارند و این یعنی علیرغم تنوع بالای کالا، نظارت درستی بر قیمت ها و کیفیت خدمت رسانی این فروشگاه ها نمی شود. بنابراین در چنین آشفته بازاری اگر میان قیمت یک تلفن هوشمند مشخص در دو فروشگاه اینترنتی اختلافی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دویست هزار تومانی ببینید، اصلا نباید تعجب کنید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اما خوشبختانه در این شرایط نامطلوب، هستند اپلیکیشن هایی که می توانند شما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را برای خریدی مقرون به صرفه از معتبرترین فروشگاه ها راهنمایی کنند. «آفر» که امروز معرفی می کنیم با همین هدف به دیوایس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های اندرویدی پا گذاشته است. محصول تیم راهکارهای هوشمند ضمن این که امکان مقایسه و تحلیل قیمت کالاهای مختلف در فروشگاه ها را برایتان فراهم می کند،‌ راهکار خوبی برای مطلع شدن از تخفیف های ویژه هم هست.

آفر برای آنکه شما را به این اهداف برساند، خدماتش را در سه بخش مجزا ارائه کرده. بخش اول «همه آفرها» است که در آن به لطف رابط کاربری پرداخته شده و طبقه بندی اصولی اپ می توانید به مقایسه قیمت کالای مد نظرتان در تمام فروشگاه ها بپردازید. این جستجو را می توانید در 14 دسته مختلف کالا (وسایل الکترونیکی، وسایل خانه و ...) انجام بدهید که هر کدام به چند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زیر مجموعه تقسیم بندی می شوند.

در آفر امکان جستجوی کالا به طور دستی را هم دارید. مثلا با وارد کردن کلید واژه «آیفون ۷» می توانید مقایسه سریعی از قیمت آن در فروشگاه های اینترنتی داشته باشید. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در صفحه مربوط به هر کالا، ضمن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مقایسه قیمت آن با سایر فروشگاه های می توانید مشخصات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کامل آن را دیده و به تحلیل خوبی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از وضعیت قیمت آن در بازار برسید.

آفر برای رسیدنتان به این هدف قیمت قبل و بعد از تخفیف، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قیمت کف بازار و میانگین قیمت در تمام فروشگاه ها را روی نمودار به نمایش می گذارد. همچنین نمودار روند افزایش یا کاهش قیمت هم می تواند شما را برای خرید کالا در زمان مناسب راهنمایی کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اما با وجود مطلع شدن از کف قیمت بازار، شاید بخواهید که برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسیدن قیمت کالا به حدی مشخص باز هم صبر کنید. آفر به لطف قابلیت «آلارم» می تواند هر موقع که قیمت محصولی به حد ایده آل تان رسید، شما را با نوتیفیکیشن از این موضوع با خبر کند تا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خرید را در لحظه مناسب انجام بدهید.

اما به جز تحلیل و مقایسه قیمت، آفر در بخشی به اسم «کهکشانی ها» شما را در جریان بهترین تخفیف ها هم می گذارد. تیم توسعه دهنده اپ امکانی برایتان فراهم کرده که تخفیف ها را در بازه های مختلف - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جستجو کنید: از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، از ۲۰۰ تا ۵۰۰، از ۵۰۰ تا یک میلیون و بیشتر. هر چند خود اپلیکیشن بهترین تخفیف های روز را به طور دستی در صفحه کهکشانی ها برایتان گلچین می کند تا اگر به مورد خوبی برخوردید وقت تان را خیلی تلف نکنید.

و در نهایت بخشی به اسم «پیشنهادهای ما» جایی است که جذاب ترین کالاها توسط سردبیران آفر به شما ارائه می شوند. خوشبختانه پیشنهادهای این بخش هر روز تغییر می کنند و معمولا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کالاهایی را در بر می گیرند که مردم احتیاج بیشتری به آن ها دارند.

در مجموع آفر با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فراهم کردن امکان تحلیل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و مقایسه قیمت کالا در بازار، و البته اطلاع رسانی تخفیف ها از فروشگاه های معتبر، اپلیکیشن خوبی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است برای این که در خریدهای اینترنتی سرتان کلاه نرود، ضمن این که آگاهی بیشتری بر نوسانات بازار داشته باشید.

البته این را هم بگوییم که در مقایسه با اپلیکیشن های رقیب، هنوز فروشگاه های زیادی در آفر پشتیبانی نمی شوند و جای خالی بعضی دسته بندی ها را در آن احساس می کنید، اما امید می رود که با به روز رسانی های بعدی شاهد پیشرفت اپلیکیشن و ارائه خدمات بهتری به کاربران در آن باشیم.

دانلود از کافه بازار 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone