تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44749.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نبرد در خانه اپل؛ هوآوی و سودای سلطنت در آمریکا

اکثرا مردم ایالات متحده آمریکا تا به حال حتی اسم هوآوی را هم نشنیده اند، چه برسد به آنکه بخواهند نام آن را به درستی ادا کنند [Huawei در واقع واوی خوانده می شود اما در ایران ...

اکثرا مردم ایالات متحده آمریکا تا به حال حتی اسم هوآوی را هم نشنیده اند، چه برسد به آنکه بخواهند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نام آن را به درستی ادا کنند [Huawei در واقع واوی خوانده می شود اما در ایران تحت عنوان هوآوی شناخته شده است]. این غول - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بزرگ تکنولوژی اما می خواهد رویه را تغییر دهد.

هوآوی به لطف عملکرد قوی در چین و اروپا، حالا سومین برند بزرگ تولیدکننده اسمارتفون در جهان است. اما اگر چینی ها بخواهند فاصله خود با اپل و سامسونگ را کم کنند، باید بالاخره وارد بازار آمریکا شوند. هوآوی هم از این موضوع آگاه است.

کالین گیلز از مدیران هوآوی، روز دوشنبه در مصاحبه ای گفت: «ما به خوبی درک می کنیم، بالاخره یک روز لازم است که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ما وارد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بازار ایالات متحده شویم و عملکرد قدرتمندی از خود نشان دهیم.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

و این تصمیم اصلا برای مصرف کنندگان آمریکایی بد نیست. هوآوی برخلاف بسیاری از دیگر برندهای چینی، اصلا نمونه کپی برداری شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از آیفون نمی سازد. موبایل P9 این شرکت اولین دستگاهی بود که از دوربین دوگانه بهره می برد، قابلیتی که بعدها توسط اپل در آیفون 7 پلاس به کار گرفته شد.

موبایل 5.9 اینچی Mate 9 یکی از موفق ترین فبلت های موجود در بازار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بوده و به شکل قابل توجهی از گلکسی اس 8 پلاس ارزان تر است.

هوآوی در بازار آمریکا حاضر است، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما حضوری بسیار خفیف دارد. از سال 2014 این کمپانی چینی با همکاری تعداد محدودی از اپراتورهای تلفن همراه، موبایل های اقتصادی خود را در آمریکا به فروش می رساند. وقتی می گوییم حضور بسیار خفیف، یعنی سهم 0.2 درصدی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از کل بازار این کشور.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شناخته شده ترین تلفن همراهی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که هوآوی در آمریکا عرضه کرد Nexus 6P نام داشت که اصلا نام هوآوی را روی خود ندارد. حتی رقبای هموطن هوآوی یعنی ZTE و آلکاتل در فروش تلفن های همراه ارزان قیمت خود در خاک آمریکا موفق تر بوده اند.

این شرکت می داند که برای تصاحب سهم بزرگتری از بازار آمریکا باید هزینه و زمان بیشتری بگذارد و گیلز در این مورد می گوید: «زمان بندی برای [ورود به] بازار آمریکا، مسئله ای است که باید به خوبی در نظر گرفته شود.»

بنابراین، کِی بهترین زمان است؟

5G کاتالیزور خواهد بود

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

هیچ حرفی به میان نیامده که هوآوی چه زمانی می خواهد به این بازار پر تنش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ورود کند اما گیلز یک تقلب کوچکی می رساند: زمانی که 5G فرا برسد.

هوآوی از طریق فروش تجهیزات مخابراتی میلیاردها دلار درآمد کسب می کند (البته نه در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آمریکا چون در این کشور مجوز فروش این محصولات را ندارد)، اما به این خاطر نیست که گیلز در مورد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 5G هیجان زده است.

نسل پنجم فناوری اینترنت همراه، فضای کاملا جدیدی را در دنیای تکنولوژی باز می کند. از اتومبیل های خودران گرفته تا جراحی از راه دور. همین موقعیت ها می تواند راه را برای حضور هوآوی باز کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گیلز معتقد است تخصص - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوآوی در فناوری شبکه، تولید چیپست های مخصوص خودش و تاکید بالا روی تحقیق و توسعه (جایی که 15 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درصد از درآمد هوآوی خرج می شود)، به آن ها اجازه می دهد تا در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هیاهویی که 5G همراه با خود می آورد موفق - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوند. او - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می گوید: «با رشد فناوری 5G، ما فرصت منحصر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به فردی داریم تا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار به دست آوریم.»

اینکه هوآوی خودش تولیدکننده چیپست های موبایل هایش است یک برتری برای این شرکت محسوب می شود. به گفته گیلز آن ها این موقعیت را دارند تا خودشان چیپست و موبایل را همزمان تولید کرده و زودتر از دیگران محصول را وارد بازار کنند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با همه این تفاسیر، 5G هنوز زمان زیادی تا کامل شدن پیش روی خود دارد. برای درک بهتر این مسئله بهتر است مقاله «هر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنچه لازم است در مورد فناوری 5G بدانید» را مطالعه کنید تا متوجه شوید که چقدر با فرا رسیدن 5G فاصله است.

اما هوآوی علاقه ای ندارد که تلفن های خودش را از طریق یک اپراتور مخابراتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به فروش برساند. گیلز در این مورد می گوید که ما مثل رقیبانمان اسم یک برند را روی موبایل ها نمی گذاریم، در حالی که همکاری با اپراتورها واقعا مسئله ای حیاتی به نظر می رسد.

طبق آمار رسمی، از هر 10 موبایل فروخته شده، 9 مورد از طریق اپراتورها به فروش رسیده است.

رایحه پیروزی

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

هوآوی یک دلیل قانع کننده دارد مبنی بر اینکه چرا بازار آمریکا را هم می تواند در اختیار بگیرد: آن ها در هر بازاری که حضور داشته اند موفق بوده اند.

پس از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشت سر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گذاشتن شیائومی و اوپو، هوآوی حالا بزرگ ترین برند تلفن همراه در چین است که در سه ماهه ابتدایی سال 2017 موفق شده 21 میلیون موبایل در کشور خود به فروش رساند.

تقریبا 20 درصد از کل خرید و فروش این کشور به صورت آنلاین انجام می شود و بسیاری از مصرف کنندگان، از جمله جوانان متوجه شده اند که برای داشتن یک پرچمدار قوی لازم نیست 700 دلار بپردازند. به همین منظور، کمپانی با فروش آنلاین سری موبایل های آنر و بر سر زبان انداختن هوآوی با موبایل های درجه یک مثل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - P10 و Mate 9 به موفقیت فعلی رسیده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گیلز در مورد تفاوت میان فروش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در فضای آنلاین و برندسازی با موبایل های قدرتمند می گوید: «شیائومی مثالی عالی است. آن ها یک برند مخصوص آنلاین دارند. در نتیجه همین، برایشان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دشوار است - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که فضایی را برای بخش آفلاین توسعه دهند.»

شیائومی اما با این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گفته مخالف است. یکی از سخنگویان شرکت در گفتگو با CNET می گوید که آن ها صدمین فروشگاه Mi Home را در شانگهای باز کرده اند و ضمن دستیابی به موفقیت بالایی، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رکورد فروش را هم شکسته اند. شیائومی قرار است سال 2019 وارد بازار آمریکا شود.

اروپایی ها با برند هوآوی بسیار خوش برخورد بوده اند؛ کشورهایی نظیر بلژیک، لهستان، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ایتالیا و اسپانیا از حضور هوآوی استقبال خوبی داشته اند. گیلز می گوید: «ما قادر بودیم تا سهم بازار خود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در اروپا را 12 درصد افزایش دهیم.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در تنها کشور بزرگی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که هوآوی نتوانسته موفق عمل کند، شیائومی فوق العاده بوده است. هندی ها اگرچه بازاری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رو به رشد و در حال توسعه دارند اما گیلز دلیلی نمی بیند که در این کشور با اپل و سامسونگ رقابت کند.

او می گوید: «فوق العاده دشوار است که در بازار هند درآمد کسب کنید.» هوآوی می خواهد تمرکز خود را روی تلفن های همراه ویژه بگذارد در حالی که رقابت در بازار هند در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سطح موبایل های 150 دلاری است.

با استناد به این ادعا، پس بهتر است برگردیم به همان آمریکا. در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجموع، هوآوی توانست 34 میلیون موبایل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 3 ماه ابتدایی سال 2017 بفروشد که نسبت به سال گذشته 21 درصد بیشتر بوده. اپل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 50 میلیون آیفون فروخت و فروش سامسونگ هم کمتر از 80 میلیون بود. جایگاه سومی هم در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حال حاضر جایگاه بدی برای هوآوی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone