🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44751.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک برای نوجوانان یک اپلیکیشن پیام رسان اختصاصی طراحی می کند

با بررسی کدهای جدیدی که در اپلیکیشن رسمی فیسبوک کشف شده، به نظر می رسد که کمپانی مذکور نقشه ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان برای نوجوانان را در سر می پروراند. این اپلیکیشن که Talk ...

با بررسی کدهای جدیدی که در اپلیکیشن رسمی فیسبوک کشف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده، به نظر می رسد که کمپانی مذکور نقشه ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوجوانان را در سر می پروراند. این اپلیکیشن که Talk نام دارد حاوی قابلیت هایی است که بعضی از آن ها در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - میان نوجوانان بسیار پرطرفدارند، هر چند که موارد دیگر احتمالا با استقبال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زیادی مواجه نشوند.

مطابق گزارش The Information، فیسبوک با ساخت Talk در صدد یافتن راهی است - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا بتواند به سلطه اسنپ چت به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن اجتماعی میان نوجوانان خاتمه بدهد.

والدین نوجوانان قادرند که از طریق تنظیمات اپلیکیشن کنترل کاملی بر رفتار فرزند خود در تاک داشته باشند.

نوجوانان در اپلیکیشن تاک (که ظاهرا بدون داشتن حساب کاربری فیسبوک هم قابل استفاده است) می توانند به چت و گفتگو و انجام بازی با همسن و سال های خود پرداخته و ماسک های خنده دار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را با دوستان و اعضای خانواده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به اشتراک بگذارند. البته والدین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این نوجوانان هم قادرند که از طریق تنظیمات اپلیکیشن، کنترل کاملی بر رفتار فرزند نوجوان خود در این اپلیکیشن داشته باشند.

از گزارشات منتشر شده پیداست که ظاهرا تعیین این که کودکان در فیسبوک تاک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با چه کسی صحبت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنند در حوزه اختیارات والدین قرار گرفته. همچنین کودکان برای ارتباط با والدین خود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می توانند از طریق فیسبوک مسنجر با آن ها در ارتباط باشند.

البته مثل تمام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کمپانی های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بزرگ دیگر ممکن است که فیسبوک به تاک صرفا به چشم یک پروژه آزمایشی نگاه کند. بنابراین امکانش هست که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن مذکور هرگز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روشنایی روز را به خود نبیند. به هر حال در صورت انتشار جزئیات بیشتر در مورد تاک آن را با شما در میان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهیم گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone