🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44752.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Always On Display سامسونگ برای گلکسی S8 و +S8 در پلی استور قرار گرفت

سامسونگ مدتی است که برای تسریع رساندن آخرین به روز رسانی ها به کاربران موبایل های گلکسی، برخی اپلیکیشن های خود را در گوگل پلی استور منتشر می کند. بدین طریق کاربران می توانند بسیار ...

سامسونگ مدتی است که برای تسریع رساندن آخرین به روز رسانی ها به کاربران موبایل های گلکسی، برخی اپلیکیشن های خود را در گوگل پلی استور منتشر می کند. بدین طریق کاربران می توانند بسیار سریع - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تر از دریافت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آپدیت های سیستمی از قابلیت های جدید بهره مند شده و پچ های رفع باگ را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دریافت نمایند.

در همین راستا، کمپانی کره ای ساعاتی پیش اپلیکیشن Always on Display را در گوگل پلی استور منتشر کرده است. همانطور که می دانید Always on Display می تواند نمایشگر موبایل را در حالت استندبای روشن نگه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داشته و اطلاعاتی مثل ساعت و تقویم و ... را به نمایش کاربر بگذارد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

با این وجود، اگر تصور کرده اید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که با انتشار این اپلیکیشن در پلی استور قادر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به استفاده از آن در تمام موبایل های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اندرویدی هستید، اشتباه می کنید. Always on Display - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فقط روی دیوایس های گلکسی S8 و +S8 اجرا می شود و متأسفانه کاربران گلکسی S7 و S7 اج امکان استفاده از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن را ندارند.

کاربران پرچمداران قدیمی تر می بایست منتظر آپدیت سامسونگ برای اپلیکیشن Always on Display مخصوص خودشان بنشینند که مطمئنا از روند به روز رسانی برای S8 و + - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - S8 کندتر خواهد بود.

در انتها شایان ذکر است که Always on Display تنها اپلیکیشن پیش فرض سامسونگ که تا کنون روی پلی استور منتشر شده نیست. در حال حاضر می توانید مرورگر پیش فرض سامسونگ و اپلیکیشن هایی همچون Health، Email، Gear و ده ها اپ دیگر را از این فروشگاه اپلیکیشن دانلود کنید.

دانلود Always on Display از پلی استور

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone