تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44747.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل نوکیا 9 در بنچمارک آنتوتو رویت شد؛ اسنپدراگون 835 و اندروید 7.1.1 نوقا

همانطور که قطعاً از پیش می دانید، «نوکیا 9» قرار است در نقش مدل پرچمدار و قدرتمند خانواده اسمارت فون های تحت برند نوکیا که توسط HMD توسعه یافته و عرضه می شوند ظاهر گردد. ...

همانطور که قطعاً از پیش می دانید، «نوکیا 9» قرار است در نقش مدل پرچمدار و قدرتمند خانواده اسمارت فون های تحت برند نوکیا که توسط HMD توسعه یافته و عرضه می شوند ظاهر گردد. یک هفته پیش، این دستگاه در پایگاه داده Geekbench رویت شد و در دو تست تک هسته ای و چند هسته ای، امتیازات تحسین برانگیز 2255 و 7770 را از خود به جای گذاشت. حالا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به تازگی این دستگاه راه خود را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به بنچمارک AnTuTu نیز باز کرده که برخی از مشخصات سخت افزاری آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را مشخص ساخته است.

نوکیا 9 که با شماره مدل TA-1004 شناخته می شود، بنابر لیست AnTuTu به نمایشگری با رزولوشن 1440x2560 مجهز شده؛ اگرچه ابعاد نمایشگر در بنچمارک مورد اشاره مشخص نیست اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - احتمال می رود که ابعاد آن به 5.3 اینچ برسد.

همانطور که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توان انتظار داشت، چیپست پرچمدار اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود که خود به پردازنده ای هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 تجهیز شده است.

علاوه بر این ها، از دیگر مشخصات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سخت افزاری نوکیا 9 می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد؛ ناگفته نماند که اندروید 7.1.1 نوقا نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است. نوکیا 9 احتمالاً در تاریخ نامعلومی طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone