تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27266.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام روی پردازنده های جایگزین ARM سرمایه گذاری می کند

گجت هایی که از آن ها استفاده می کنیم مانند ساعت های هوشمند، اسپیکرهای هوشمند و موبایل ها همگی از پردازنده های موبایل مبتنی بر دستورالعمل x86 اینتل یا Arm استفاده می کنند. با این ...

گجت هایی که از آن ها استفاده می کنیم مانند ساعت های هوشمند، اسپیکرهای هوشمند و موبایل ها همگی از پردازنده های موبایل مبتنی بر دستورالعمل x86 اینتل یا Arm استفاده می کنند. با این حال دستورالعمل متن باز RISC-V در حال جلب نظرات به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - سوی خود است، و یکی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - از بزرگان این صنعت یعنی کوالکام هم قرار است از شرکت توسعه دهنده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - آن پشتیبانی کند.

SiFive قادر به طراحی چیپست های جدید در بازه های یک تا سه ماهه است

بنا بر گزارش نشریه The Information، کمپانی طراحی چیپست SiFive در دور آخر جذب سرمایه اش موفق به کسب 65.4 میلیون دلار پول از طرف کمپانی های مطرحی چون کوالکام شده است، این اقدام غول ساکن سن دیگو را به جمع دیگر بزرگان سرمایه گذار روی این صنعت یعنی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - سامسونگ و اینتل اضافه می کند. اما چه چیزی باعث خاص شدن SiFive و RISC-V می شود؟

این شرکت قرار است با دیگر کمپانی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - های فعال در حوزه تکنولوژی برای طراحی چیپست هایی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - بر اساس دستورالعمل متن باز RISC-V همکاری کند. طبق این گزارش SiFive قادر به طراحی چیپست های جدید در بازه های زمانی یک تا سه ماهه است؛ برای مثال طراحی یک چیپست جدید مبتنی بر Arm حداقل یک سال زمان می برد. نکته جالب توجه اینجاست که SiFive به مشتریان وعده داده نمونه چیپست ها را طی تنها چند هفته به آن ها تحویل خواهد داد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

چیپست های RISC-V عموما در دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیا، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - میکرو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - کنترلرها و شبکه ها استفاده می شوند؛ اما از آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - ها در ابزارهای پوشیدنی مانند Huangshan Number One ساخت شیائومی نیز استفاده شده است. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - ابزارهای پوشیدنی به اندازه اسمارت فون ها نیازمند قدرت پردازشی نیستند و دستورالعمل های Arm فعلا یکه تاز این حوزه محسوب می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - شوند.

اما دستورالعمل متن باز RISC-V به قدری این شرکت را نگران کرده که سال گذشته وبسایتی بر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - علیه آن به راه انداخته بود؛ اگرچه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - مدتی بعد آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - را به علت اعتراضات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - کارمندان خودش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - غیر فعال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - کرد.

به هرحال سرمایه گذاری یکی از بازیگران بزرگ صنعت پردازنده های موبایل یعنی کوالکام در SiFive نشان دهنده آینده روشن RISC-V - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - در این حوزه است. اقدامات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - Arm برای سرکوب کردنش هم نشان می دهند که اصلی ترین رقیبش هم در آن پتانسیل می بیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone